در حال بارگذاری ...
از روز سه شنبه 14 آذر

نمایش «خط بریل» در پلاتو اجرا به صحنه می رود

نمایش «خط بریل» به کارگردانی مهدی شیخوند از روز سه شنبه چهاردهم آذر ماه در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش «خط بریل» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شیخوند و تهیه کنندگی دریا نظری از روز سه شنبه چهاردهم آذر ماه ساعت 18 در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

در این اثر نمایشی که تا جمعه 24 آذر ماه روی صحنه است، دریا نظری ، مهدی شیخوند ، علی خونساری ، فهیمه گردان بازیگر و پرویز پورحسینی ، سیامک صفری ، لوون هفتوان به عنوان بازیگران ویدئویی حضور دارند.

در توضیح این نمایش آمده است:« زنی ساعت 8 شب سوار تاکسی می شود.انگار اون سه تا کور بودن و من کاغذ. می خواستن با خط بریل رو تنم بنویسن. با خط بریل رو تنم نوشتن...»

شایان ذکر است هم اکنون نمایش های «آکواریوم» به کارگردانی سیامک احصایی در تالار چهارسو، «عروسی» به کارگردانی مهدی اخوان در تالار قشقایی، «فرق ا.وسط» به کارگردانی رسول کاهانی، «آبجی» به کارگردانی مهدی شاه پیری در تالار سایه و «ما تا ابد در قطب می مانیم» به کارگردانی رحیم نوروزی در کافه تریای تالار چهارسو- سایه میزبان تماشاگران تئاتر هستند.

علاقه مندان و تماشاگران می توانند برای آگاهی از تازه ترین رویدادها و اطلاعات آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر به سایت این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com  مراجعه کنند.




نظرات کاربران