در حال بارگذاری ...
جمعه 8 دی ماه

«آرش» بهرام بیضایی در تئاتر شهر خوانده می شود

جلسه نمایشنامه خوانی «آرش» نوشته بهرام بیضایی و کارگردانی هادی سروری روز جمعه ۸ دی ماه در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، جلسه نمایشنامه خوانی «آرش» نوشته بهرام بیضایی و کارگردانی هادی سروری ساعت 18 روز جمعه 8 دی ماه در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

در این جلسه نمایشنامه خوانی شیرین صمدی، علیرضا جلالی تبار و هادی سروری به عنوان نقش خوان حضور خواهند داشت.

هادی سروری درباره برپایی این جلسه نمایشنامه خوانی گفت: من تاکنون 11 جلسه نمایشنامه خوانی از آثار استاد بهرام بیضایی را برگزار کرده ام، اما این جلسه نمایشنامه خوانی یکی از متفاوت ترین و بهترین اجراهایی است که از آثار این نویسنده و کارگردان بزرگ تئاتر ایران خواهم داشت. من علاوه بر اینکه برای خوانش نمایشنامه «آرش» با اجازه مستقیم استاد بیضایی کار را اجرا می کنم ، توفیق دیگری هم نصیب من شده است به طوری که ایشان چندی پیش از بنده خواست تا صدای نقش خوانان را حین تمرین جلسات نمایشنامه خوانی ضبط کرده و برای وی ارسال کنم. همین موضوع مقدمه ای برای صحبت کردن با این هنرمند ارزشمند پیرامون مسائل مختلف شد و باعث شد تا این اجرا برای من تبدیل به یک اجرای بسیار ویژه شود.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   و کانال تلگرام Theatershahr@ مراجعه کنید.




نظرات کاربران