در حال بارگذاری ...
در واپسین روزهای دی ماه

تئاتر شهر برای میزبان از جشنواره تئاتر فجر آماده می شود

تالار های مختلف مجموعه تئاتر شهر در آستانه برگزاری سی و ششمین جشنواره تئاترفجر خود را برای میزبانی از آثار نمایشی شرکت کننده آماده می کند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، تالار های مختلف مجموعه تئاتر شهر در آستانه برگزاری سی و ششمین جشنواره تئاترفجر خود را برای میزبانی از آثار نمایشی شرکت کننده آماده می کند. این در حالی است که بخش های کارگاهی و رزیدنسی جشنواره در حال حاظر در مجموعه تئاترشهر در حال برگزاری است و بخش زیادی از تبلیغات محیطی و شهری این دوره از روز دوشنبه 25 دی ماه آغاز شده و محوطه تئاتر شهر به عنوان اصلی ترین مرکز برگزاری جشنواره خود را برای میزبانی آثار نمایشی شرکت کننده و مخاطبان آماده می کند.

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته تالارهای اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی و پلاتو از روز پنجشنبه 28 دی ماه میزبان آثار نمایشی شرکت کننده در بخش های مختلف سی  و ششمین جشنواره تئاترفجر خواهد بود.

براساس این گزارش در تالار اصلی نمایش های «دو دلقک و نصفی» به کارگردانی جلال تهرانی، «هملت» به کارگردانی کریستوفر روبینگ از کشور آلمان، «پیانیستولوژی» به کارگردانی محمد نیازی به صحنه می روند.

در تالار چهارسو نیز نمایش های «فعل» به کارگردانی محمدرضایی راد، «سندروم پای بی قرار» به کارگردانی عبدالله برجسته، «هنر» به کارگردانی وحید رهبانی، «هفت عصر هفتم پاییز» به کارگردانی ایوب آقاخانی، «روز عقیم» به کارگردانی حسین کیانی، «حذفیات» به کارگردانی ضیا چمنی، «نسخه» به کارگردانی علی حاتمی نژاد، «آکواریوم» به کارگردانی سیامک احصایی، «شگ » به کارگردانی لوسی ایندنز و «افسانه ببر» به کارگردانی صدرالدین زاهد میزبان علاقه مندان خواهد بود.

نمایش های «دایره گچی قفقازی» به کارگردانی محمودرضا رحیمی، «تاریکی» به کارگردانی رامین اکبری، «سوپ بوقلمون» به کارگردانی سینا علیپور، «جزا» به کارگردانی علی اکبرزاده، «قندخون» به کارگردانی لیلی عاج، «شرتولوژی»به کارگردانی ژروم بل،«یک به علاوه دو» به کارگردانی امیر بهاور اکبرپور، «برای کلاه آهنی ها» به کارگردانی پژمان عبدی، «هفت روز از تیر 60» به کارگردانی کامران شهلایی و محمد لارتی هم در طول ایام جشنواره پذیرای دوستداران تئاتر در تالار سایه هستند.

تالار قشقایی نیز در ایام برگزاری جشنواره میزبان مخاطبان تئاتر با نمایش های «کوررنگی» به کارگردانی سیاوش پاکراه، «رولور» به کارگردانی پوریا کاکاوند، «مانوس»  به کارگردانی نازنین سهامی زاده، «u+263f» به کارگردانی پریسا میرعلی، «دریا زدگی» به کارگردانی مسعود بیگلریان، «سرداب» به کارگردانی احمد نسیم، «شلتر» به کارگردانی امین میری، «سربسته از تهران» به کارگردانی مجتبی کریمی، «دوستت دارم ترکیه » به کارگردانی یلدا بسکین از ترکیه، «شرقی غمگین» به کارگردانی سعید زارعی است.

در پلاتو اجرا نیز نمایش های «رختشویی خانه مفاخر» به کارگردانی جاسم هیندی، «دشمن خدا» به کارگردانی عمادالدین رجبلو، «سفر به یک فلات چین خورده» به کارگردانی گوستاو سبریاکو به صحنه می روند.

ورکشاپ های «کارگاه روح آرامشگر» برگزار کننده جاسم هیندی از کشور فرانسه در تاریخ 25 تا 27 دی ماه از ساعت 15 تا 20 در پلاتو 1 ، «کارگاه مفهوم و احمق» برگزار کننده جاسم هیندی از فرانسه در تاریخ 28 و 29 دی ماه از ساعت 15 تا 20 و در تاریخ 30 دی ماه از ساعت 10 تا 15 در پلاتو 1 ، «کارگاه شیرجه به نا شناخته ها» برگزار کننده پاتریشیا آپرگی از کشور یونان در تاریخ 2 تا 4 بهمن ماه از ساعت 10 تا 15 در پلاتو 2 ، «کارگاه تمرینات غیرممکن» برگزار کننده کارولینا مندونکا از کشور برزیل در تاریخ 5 تا 8 بهمن ماه از ساعت 10 تا 14 در پلاتو 2 ، «کارگاه شجاعت» برگزار کننده آنتونیو پدرو لوپز از کشور پرتغال در تاریخ 5 تا 7 بهمن ماه از ساعت 15 تا 19 در پلاتو 2 مجموعه تئاترشهر در حال برگزاری است.

رزیدنسی «بینا رشته ای» در تاریخ 22 تا 29 دی ماه از ساعت 10 تا 14 در پلاتو 1 ، رزیدنسی «طراحی حرکت معاصر» در تاریخ 22 تا 29 از ساعت 10 تا 14 در پلاتو 2 و رزیدنسی «کار روی متن» در تاریخ 24 تا 29 دی ماه از ساعت 14 تا 20 در پلاتو 2 مجموعه تئاترشهر در حال برگزاری است.

سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر از روز پنجشنبه 28 دی تا روز یکشنبه 8 بهمن به دبیری فرهاد مهندس پور برگزار می شود.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   و کانال تلگرام Theatershahr@ مراجعه کنید.

 

مهتا کریمی علویجه

 




نظرات کاربران