در حال بارگذاری ...
از روز سه شنبه نوزدهم تیر ماه

نمایش «تلاش مذبوحانه...» در پلاتو اجرا به صحنه می رود

نمایش «تلاش مذبوحانه ژان پل برشتوک پنجم برای تبدیل دنیا به جای بهتری برای زندگی» به کارگردانی آناهیتا قرچه در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «تلاش مذبوحانه ژان پل برشتوک پنجم برای تبدیل دنیا به جای بهتری برای زندگی» به نویسندگی محمد حسین معارف و کارگردانی آناهیتا قرچه از روز سه شنبه نوزدهم تیر ماه  در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت 18 در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود،  خشایار قرچه، حسام افسری به عنوان بازیگر حضور دارند، ضمن اینکه متین نجاتی و علیرضا ملکی همراهان صحنه، پارمیدا رضوی، روح الله مرادی طراحان صحنه، ماهرخ سلیمانی پور طراح لباس، شیما شامی طراح گریم، کیوان ضیاپور طراح نور، آرتین داودی طراح پوستر و بروشور، محمدرضا خوش قد ساخت تیزر، بابک برزویه و آرمیتا کرمانی عکاسان،حمید رضا اسد زاده مدیر روابط عمومی دیگر عوامل اجرایی را تشکیل می دهند.

آناهیتا قرچه در توضیح این نمایش نوشته است:

«تلاش مذبوحانه ژان پل برشتوک پنجم برای تبدیل دنیا به جای بهتر برای زندگی» اثری اجتماعی است که در بستری گروتسک و با وام گیری از عناصر فاصله گذاری و تلفیق آن با موسیقی زنده و تصاویر انتزاعی، سعی در ایجاد فضایی ذهنی برای پاسخ به این پرسش دارد که به راستی چگونه می توان دنیا را به جای بهتری تبدیل کرد»

این نمایش  از روز سه شنبه نوزدهم تیر ماه ساعت 18 در پلاتو اجرا به صحنه می رود.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه کنید.




نظرات کاربران