در حال بارگذاری ...
دیدار مدیر تئاتر شهر با سرپرست دفتر طرح های عمرانی وزارت ارشاد

اولویت های بازسازی تئاتر شهر مشخص شد ؛ شمارش معکوس برای تکمیل بازسازی تئاتر شهر

مدیرمجموعه تئاتر شهر روز سه شنبه بیست و ششم تیرماه سال ۹۷ در دیدار با سرپرست دفترطرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت تکمیل و آغاز دوباره عملیات بازسازی این مجموعه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، سعید اسدی مدیرمجموعه تئاترشهر روزسه شنبه بیست و ششم تیرماه سال 97 در دیدار با مسعود معمار سرپرست دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بر شمردن اولویت های ترمیم و بهسازی این مجموعه بر ضرورت و تسریع در آغاز دوباره عملیات بازسازی تاکید کرد.
سعید اسدی دراین دیدار ضمن قدردانی از فعالیت های انجام گرفته طی دوره های گذشته پیرامون بازسازی مجموعه تئاتر شهر توضیح داد: من مدت کوتاهی است که به عنوان مدیر در مجموعه تئاتر شهر حضور پیدا کردم، اما می دانم بازسازی یکی از مطالباتی است که طی سال های اخیر توسط مدیران این مجموعه مورد توجه قرار گرفته است بنابراین ضرورت دارد تا هر چه زودتر نسبت به آغاز دوباره عملیات بازسازی و تکمیل مواردی که از قبل توسط پیمانکار و مجریان بازسازی تعهد داده شده ، اقدامات لازم صورت گیرد.
وی ادامه داد: مجموعه تئاتر شهر در ماه های آینده علاوه بر میزبانی گروه های نمایشی مختلف در قالب اجرای عمومی، میزبان اصلی رویداد مهمی چون جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی و سپس جشنواره بین المللی تئاتر فجر است که دربرگیرنده فعالیت های بسیار فشرده ای برای کارکنان این مجموعه است. به همین جهت لازم است به منظور رفاه و امنیت کامل تماشاگران، هنرمندان و کارکنان این مجموعه اولویت های ما درعملیات بازسازی تئاتر شهر مورد بررسی دوباره قرار گرفته و کارها هرچه سریع تر آغاز شود.
مدیرمجموعه تئاترشهر ضمن قدردانی از تلاش های دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه های گذشته برای بازسازی این مجموعه گفت: در مشاهده میدانی که همراه با سایر همکارانم از تئاتر شهر داشتیم به این نتیجه رسیدیم که برخی از موارد به بازسازی نیازمند تغییر و تحولاتی است که ضرورت دارد، درباره این اولویت ها هرچه زودتر اقدامات  لازم صورت گیرد.
اسدی درباره اولویت ها در تکمیل بازسازی مجموعه تئاترشهر اظهار کرد: تسریع در حوزه بهسازی و تکمیل موارد مرتبط با تجهیزات فنی، خدمات ایمنی و سرویس های خدماتی، تکمیل سیستم اطفا حریق، اصلاح معماری سازه تئاتر شهر در محوطه داخلی و خارجی، تکمیل سالن های انتظار تماشاگر تالار قشقایی و پلاتو اجرا، بازسازی و بهسازی رختکن ها و اتاق گریم تالار چهارسو، تکمیل تزیینات داخلی راهروهای مجموعه، اجرا و مهندسی آکوستیک راهروهای منتهی به تالارهای مختلف مجموعه،  بازسازی و بهسازی فضای اداری،  تکمیل و بهسازی فضای معماری بیرونی
متعلق به مجموعه تئاتر شهر از جمله اولویت هایی است که ضرورت دارد در حوزه بهره برداری مورد توجه قرار گیرد.
مسعود معمار سرپرست دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند بازسازی مجموعه تئاتر شهر در دوره های گذشته، بر ضرورت آغاز دوباره عملیات بازسازی مجموعه تئاترشهر تاکید و وعده داد به زودی اولویت های مد نظر مدیریت فعلی مجموعه تئاترشهر با فراهم شدن اعتبارات لازم و مذاکرات پیش رو با پیمانکاران و مجریان بازسازی شکل اجرایی پیدا می کند. البته دراین مورد به خصوص زمان بندی معینی صورت گرفته که به زودی جزییات آن اعلام خواهد شد.
ترمیم پوسیدگی های موجود در پشت بام تئاترشهر، مذاکره با یک شرکت دانش بنیان مرتبط با دانشگاه صنعتی شریف، راه اندازی ماشینری دیجیتال تالار اصلی، تجهیز صندلی های تالار اصلی بعد از تکمیل ماشینری، بازسازی و بهسازی تالار چهارسو در حوزه های مختلف فنی از جمله مواردی بود که سرپرست دفتر طرح های عمرانی وزارت ارشاد در قالب فاز بعدی بازسازی مجموعه تئاتر شهر به آن اشاره کرد.
 برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه کنید.




نظرات کاربران