در حال بارگذاری ...
جمعه 26 مرداد

اجرای پایانی آثار نمایشی تئاتر شهر به آقای بازیگر تقدیم شد

اجرای پایانی آثار نمایشی به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر روز جمعه ۲۶ مرداد ماه به استاد عزت الله انتظامی بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان تقدیم شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر در حالی روز جمعه 26 مرداد ماه به اجراهای خود پایان دادند که گروه ها و هنرمندان این آثار نمایشی اجرای خود را به زنده یاد عزت الله انتظامی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان تقدیم کردند.

طی روزهای گذشته نمایش های «خسیس» به کارگردانی مریم کاظمی در تالار اصلی، «ریچارد سوم اجرا نمی شود» به کارگردانی روح الله جعفری در تالار چهارسو، «خداحافظ باغ آلبالوی من» به کارگردانی سارا مخاوات در تالار سایه، «سس توت فرنگی» به کارگردانی مهدی پاشایی در تالار قشقایی و «گزارش وضع هوا» به کارگردانی عاطفه تهرانی در تالار قشقایی روی صحنه بودند.

بر اساس این گزارش مجموعه تئاتر شهر روزهای اول تا هفتم شهریور ماه میزبان گروه های شرکت کننده در هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی خواهند بود. این در حالی است که برنامه های جدید تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر طی روزهای آینده اعلام می شود.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه کنید.




نظرات کاربران