در حال بارگذاری ...
از روز یکشنبه 22 مهر ماه

نمایش «خاتون» در تالار اصلی به صحنه می رود

نمایش«خاتون» به نویسندگی و کارگردانی حسین عالم بخش از روز یکشنبه ۲۲ مهر ماه در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر به صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، «خاتون» عنوان تازه ترین نمایش تالار اصلی است که از روز یکشنبه 22 مهر ماه به نویسندگی و کارگردانی حسین عالم بخش میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده تا چهاردهم آبان ماه ساعت 20 به مدت زمان 80 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان به صحنه می رود ( به ترتیب حروف الفبا) کریم اکبری مبارکه، علی برجی، سیروس اسنقی، بهار ارجمند، عطیه غبیشاوی، کیمیا ملائی و میلاد محمدزاده به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «خرابه معروف شام در کنار قصر سبز یزید، مدتی از رفتن اسرا از شهر می‌گذرد و مسئولین حکومتی برای خرید آن خرابه به نزد آسیه پیرزن صاحب ویرانه می‌آیند. «آریحا» دختر کوچک نصرانی که یتیم است و نزد عمویش یوحنا که تاجر جوانی است به آنجا رفت ­و آمد دارد و با همبازی خود در حجره‌ای مشغول بازی است. مأمورین حکومت در هنگام حضور در خرابه با حمیده یکی از غساله‌های شهر که همدم آسیه است و یوحنا برخورد می ­کنند و ...»

برخی از عوامل این نمایش عبارتند از: کارگردان و نویسنده: حسین عالم بخش، دستیار کارگردان: محمد رحمانی، موسیقی: محمد فرشته نژاد، طراح چهره: ماریا حاجیها، طراح صحنه: ساسان فرهادپور، طراح لباس: سهیلا جوادی، طراح نور: رضا خضرایی، طراح حرکت فرم: میلاد محمدزاده، مسئول هماهنگی و پیگیری: حسین بنیاد، مسئول اجرا: مبین دودانگی، پشتیبانی: علیرضا یافتیان، گرافیست: امیر شهرابی، عکاس: ساناز طالبی و نیلوفر افشار و روابط عمومی: رامین سفری، مسئول مدعوین: اعظم توکلی، شورای رسانه و ارتباطات: سید مهدی نقیب، محمدامین قاسمی، علی پازوکی و محراب محمدزاده.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه کنید.




نظرات کاربران