در حال بارگذاری ...
در گفتگو با داود پورحمزه مطرح شد:

«ابوالهول» تماشاگران را راضی کرد؛ تلاش برای اجرای یک نمایش مخاطب پسند

کارگردان نمایش «ابوالهول» با اشاره به دغدغه ها و انگیزه های خود برای به صحنه بردن این اثر نمایشی از واکنش های مثبت مخاطبان پس از پایان اجرای نمایش سخن گفت.

 به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، داود پورحمزه کارگردان نمایش «ابوالهول» که این روزها در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است، با ابراز خرسندی از واکنش مثبت مخاطبان پس از تماشای این اثر نمایشی گفت: خوشبختانه به واسطه متن مناسب و با کیفیت علی شمس و تلاش بسیار ارزشمند گروه اجرایی تاکنون از مخاطبان واکنش های بسیار خوبی دریافت کردیم. کما اینکه اضافه شدن فضایی کمدی با در نظرگرفتن چارچوب های متن توانسته تماشاگران را تا پایان اجرا با کار همراه کند. به اعتقاد من در طول کار شوک هایی به مخاطب داده شده که هم باعث ایجاد فضایی توام با تعلیق و تفکر و هم

فضای فانتزی می شود که می تواند تا پایان قصه با اثر همراه شود.

وی ادامه داد: ما در شیوه ای که به کار گرفته ایم تلاش کردیم تا صحنه های زیادی را جلوی تماشاگر روایت کرده و با ارائه نشانه هایی او را در خلق صحنه های مختلف مشارکت دهیم. ضمن اینکه محتوای کار که روی قصه ترورو نیروگاه اتمی و فضاهایی از این دست برای مخاطب تعریف می شود سبب شده که تماشاگر با کار نزدیکی بیشتری پیدا کرده و ماجرا را تا انتها پیگیری کند. این ماجرا زمانی جالب تر می شود که یک فضای عاشقانه هم با کار ترکیب می شود و صحنه هایی را پیش روی او قرار می دهد که خوشبختانه موجب واکنش های مثبتی هم می شود.

پورحمزه اظهار کرد: بیان روابط انسانی در قالب یک متن کاملا به روز از ویژگی های نمایشنامه «ابوالهول» است که گروه اجرایی تلاش کرده در قالب این محتوای جالب توجه شکلی از اجرا را به مخاطب ارائه دهد که اولا در آن تکرار وجود ندارد و دوما بتواند فکر و اندیشه او را نیز مورد توجه قرار دهد. در این راه بازیگران کار واقعا تلاش زیادی انجام داده اند که من از همه آنها قدردانی می کنم .

نمایش «ابوالهول» به نویسندگی علی شمس، کارگردانی داود پور حمزه و بازی  خشایار قائدرحمتی، مژگان طاهرپور، دانیال شاهسون، کمال اصغری، امیرعلی احمدی، داوود پورحمزه هر روز ساعت 18 در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه کنید.




نظرات کاربران