در حال بارگذاری ...
با پایان گرفتن اجراهای سال 97 مجموعه تئاتر شهر

نمایش «ملاقات» از هفتم فرودین به اجرای خود ادامه می دهد

آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی به اجرای خود در سال ۹۷ پایان دادند که نمایش «ملاقات» از روز هفتم فروردین ماه سال ۹۸ در تالار اصلی به اجرای خود ادامه می دهد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی روز جمعه 24 اسفند ماه به اجرای خود پایان دادند که نمایش «ملاقات» از روز هفتم فروردین ماه سال 98 به اجرای خود در تالار اصلی ادامه خواهد داد.

نمایش «ما داریم از این خونه می ریم» به کارگردانی حسین اکبرپور و نمایش «یک هفته راه رفتن در بهشت» به کارگردانی محمد هادی هاشم زاده که پس از پایان سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به ترتیب در تالارهای چهارسو و قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته بودند، روز جمعه 24 اسفند ماه از این مجموعه خداحافظی کردند.

نمایش «ملاقات» به کارگردانی پارساپیروزفر هم که از روز 12 اسفند ماه در تالار اصلی اجرای خود را آغاز کرد، روز جمعه 24 اسفند ماه موقتا به اجرای خود پایان داد. این در حالی است که اجراهای این اثر نمایشی در سال 98 نیز ادامه پیدا کرده، اما از  روز هفتم فروردین ماه مجددا میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه کنید.




نظرات کاربران