در حال بارگذاری ...
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت:

تازه ترین اقدامات برای واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت
رایزنی ادامه دارد

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از رایزنی این مجموعه با ستاد ملی مقابله با کرونا برای در اولویت قرار گرفتن هنرمندان پیشکسوت بالای ۶۰ سال در زمینه واکسیناسیون کرونا خبر داد.

نیکنام حسینی پور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوتان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های این مجموعه در حوزه واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت توضیح داد: ما قبل از شروع سال جدید مکاتباتی را با وزارت بهداشت داشتیم که هنرمندان بالای ۶۰ سال با اولویت هنرمندان بالای ۹۰ سال و سپس هنرمندان بالای ۸۰ سال در اولویت واکسیناسیون قرار گیرند. که دوستان در جواب ما اعلام کردند این عزیزان هم به مثابه یک شهروند محسوب شده و حتماً بر اساس اولویت‌های موجود جزو نوبت واکسیناسیون قرار می‌گیرند.

وی افزود: نظر به اینکه طی ماه‌های گذشته ما شاهد درگذشت بسیاری از هنرمندان حوزه‌های مختلف بر اثر بیماری کووید ۱۹ بودیم و این عزیزان هم به نوعی سرمایه‌های ملی ما محسوب می‌شوند. پیشنهاد دادیم که همراه با واکسیناسیون مردم شریف کشورمان بر اساس اولویت‌های موجود نهادهای ذی‌ربط شرایطی فراهم شود که موسسه هنرمندان پیشکسوت تبدیل به پایگاه واکسیناسیون هنرمندان شود و این عزیزان با حضور در محل مجموعه به عنوان یک مجموعه متمرکز و قابل اطمینان دیگر به شعبه‌های دیگر مراجعه نکرده و در همین جا با مراقبت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی ویژه برای واکسن اقدام کنند. در این زمینه هم هنوز جواب قطعی به ما ارائه نشده اما ما همچنان مشغول رایزنی‌ها در این زمینه هستیم.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت تصریح کرد: ما به دوستان در ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت اسامی هنرمندان دارای اولویت برای واکسن را به طور کامل ارسال کردیم و این آمادگی را داریم که محل موسسه به طور کامل در اختیار واکسیناسیون هنرمندان قرار گیرد. به هر حال با کمال احترام به تمامی اقشار جامعه که بنا به برنامه‌ریزی‌های فنی ستاد ملی مقابله کرونا می‌بایست برای واکسینه شدن مورد توجه قرار بگیرند این انتظار می‌رود که ستاد کرونا بر اساس فهرستی که حتی کد ملی هنرمندان نیز در آن درج شده نسبت به واکسیناسیون هنرمندان بالای ۸۰ سال و سپس دیگر گروه‌های سنی اقدام کنند.

منبع : خبرگزاری مهر

 




نظرات کاربران