در حال بارگذاری ...
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد:

سینما و تئاتر از مکان‌های انتقال کروناست
کنترل بیشتر می‌شود

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، سالن‌های سینما و تئاتر را از مکان‌های عامل انتقال کرونا دانست و بر تعطیلی آن‌ها در شرایط قرمز تاکید کرد.

ه گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در نشست خبری ظهر امروز ۱۹ تیرماه بر تعطیلی سالن‌های سینما و تئاتر در شهرهای قرمز تاکید کرد.

رییسی در بخشی از سخنان خود ضمن مرور مراکز تجمعاتی که به زعم وی بیشترین شانس انتقال ویروس را دارند، مردم را به پرهیز از این مراکز تجمع فراخواند. وی همچنین اعلام کرد که در شهرهای قرمز این مراکز تعطیل هستند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: سالن‌های سینما و تئاتر، تالارهای پذیرایی، پاساژها و بازارهای سربسته، باشگاه‌های بدنسازی و… مکان‌هایی است که می‌تواند به شدت باعث انتقال بیماری شود. امروز جزو مصوبات بود که روی این مراکز دقت و کنترل بیشتری صورت گیرد.

به گزارش صبا، اغلب سالن‌های سینما در سراسر کشور هم‌اکنون در حال فعالیت هستند، اگرچه برخی سینماداران به اختیار خود سالن‌ها را تعطیل کرده‌اند.

شب گذشته ۱۸ تیرماه نیز سخنگوی شورای صنفی نمایش از دیدار اعضای این شورا با استاندار تهران برای پیشگیری از تعطیلی سینماهای استان تهران خبر داد.

شهر تهران از شنبه ۱۱ تیرماه در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا قرار گرفته است.

 




نظرات کاربران