در حال بارگذاری ...
مدیر کل هنرهای نمایشی اعلام کرد؛

وزارت میراث فرهنگی حریم «تئاتر شهر» را تعیین و مصوب کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد وزارت میراث فرهنگی امروز دوشنبه ۲۲ شهریور طی بررسی‌های کارشناسانه حریم مجموعه تئاتر شهر را تعیین و مصوب کرد.

قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت حریم مجموعه تئاتر شهر که طی چند سال گذشته به ویژه سال ۹۹ مطرح و پیگیری شده بود، به خبرنگار مهر گفت: پیگیری‌های کارشناسی درباره حریم مجموعه تئاتر شهر علیرغم اینکه دوستان در شورای شهر تهران نکاتی را مطرح کرده بودند، ادامه داشت زیرا مجموعه تئاتر شهر ساختمان منحصر به فرد و ثبت در میراث ملی و فرهنگی کشور است.

وی با اشاره به اینکه امروز دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ جلسه‌ای در وزارت میراث فرهنگی برگزار شده است، اعلام کرد: طی این جلسه و در شورای مربوطه در وزارت میراث فرهنگی حریم تئاتر شهر تعیین و مصوب شد و قرار است این مصوبه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شود.

آشنا از همکاری و تلاش‌های اداره کل میراث فرهنگی استان تهران و همچنین معاونت مربوطه که برای تعیین حریم مجموعه تئاتر شهر کارهای کارشناسی انجام دادند، قدردانی کرد.

مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان سخنان خود تأکید کرد: به محض اینکه وزارت میراث فرهنگی مصوب حریم تئاتر شهر را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ کند، با همکاری شهرداری تهران و شورای شهر و نهادهای مربوطه اقدامات لازم در خصوص حریم تئاتر شهر انجام می‌شود. انشاالله اتفاقات خوبی در این زمینه رخ دهد.




نظرات کاربران