در حال بارگذاری ...

تئاتر شهر از نگاه رسانه های امروز /سایت تئاتر شهر با نگاه تخصصی وزحمت شبانه روزی طراحی شده است

مدیر مجموعه تئاتر شهر تهران گفت : سایت مجموعه تئاتر شهر با هدف معرفی و اطلاع رسانی تئاتر ها آمارگیری، نظرسنجی و ارتباط بهتر با تماشاگران تئاتر و دوست داران هنر نمایشی راه‌اندازی ‌شده است.
"محمد حیدری"روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: سامانه اطلاع رسانی مجموعه تئاتر شهر می بایست سال ها پیش راه اندازی می شد ،برای تنها مرکز تئاتر حرفه ای کشور نبود چنین سامانه ای یک ضعف بزرگ محسوب می شده است.
مدیر تئاترشهر ، ایجاد شرایط مناسب جهت خدمات فروش و پیش فروش اینترنتی بلیط نمایش ها ،ایجاد خدمات تبلیغی از طریق اینترنت صوتی و تصویری و ایجاد بخش باشگاه تماشاگران برای انعکاس نظر مخاطبان تئاتر ها را از جمله امکانات ویژه سایت خبری تئاتر شهر دانست .
حیدری با تاکید بر تاثیر این قابلیت‌ها بر افزایش مخاطبان تئاتر و فروش بلیط گفت: در بخش باشگاه تماشاگران ،نظرات تماشاگرانی که عضو سایت شوند را درج خواهیم کرد. این بخش علاوه بر انعکاس مستقیم آراء تماشاگران با اهداف پژوهش در زمینه نیازسنجی و سلیقه سنجی تماشاگر طراحی شده به طوری که آمار و ارزیابی به دست آمده در فصول مختلف قابل استخراج و بررسی است .
وی سایت مجموعه تئاتر شهر را سامانه ای اطلاعاتی ،خبری و تخصصی دانست که با هدف معرفی و اطلاع رسانی اجراهای این مجموعه، آمارگیری، نظرسنجی و ارتباط بهتر با مخاطبان تئاتر طراحی ‌شده است.
مدیر مجموعه تئاترشهر گفت : همکاران ما در روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر تلاش شبانه روزی کرده اند تا این سایت در دسترس علاقه مندان قرار گیرد .
وی گفت: راه اندازی سایت خبری مجموعه تئاتر شهر یکی از مهمترین برنامه های مدیریت روابط عمومی این مجموعه است که بحمد الله امروز فاز اول آن راه اندازی شده است .
حیدری اظهار داشت :سایت خبری تئاتر شهر به طور هماهنگ با سایت ایران تئاتر، اخبار و اطلاعات تخصصی مربوط به اجراها و اتفاقات مجموعه تئاتر شهر را پوشش می‌دهد.
مدیر مجموعه تئاتر شهر تهران ادامه داد:نقد اجراها، گزارش پشت صحنه نمایش ها ،معرفی نمایش‌های پرفروش و کم مخاطب، آمار اجراها و مخاطبان، معرفی نمایش ها به همراه خلاصه داستان، نوع اثر، عکس ها و فیلم تبلیغی آن حتی برای اجراهای آینده به راحتی در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.
حیدری ،وجود برنامه‌های سه ماهه مجموعه تئاتر شهر روی سایت را از جمله اقدامات پیش رو‌‌‌ دانست و افزود: یکی از بخش‌های مهم سایت تئاتر شهر ارتباط با سایت‌های تئاتر شهر دیگر شهرهای مطرح جهان است.
وی در ادامه گفت: سه زبانه بودن این سایت (فارسی ،عربی ،انگلیسی )از دیگر مشخصه های سایت خبری تئاتر شهر است .
مدیر مجموعه تئاتر شهر تهران با بیان اینکه تلاش کرده ایم تا خانواده تئاتر ایران در جریان وقایع مهم تئاتری کشورهای دیگر قرار ‌گیرند و همچنین فعالیت‌های تئاتری این مجموعه انعکاس بین‌المللی به خود بگیرد،افزود:بزودی اتفاقات جالبی در تئاتر شهر در زمینه برنامه ریزی رخ خواهد داد که تا کنون کم نظیر بوده است .
سایت خبری مجموعه تئاتر شهر تهران روز گذشته به آدرس اینترنتی /www.teatreshahr.comآغاز به کار کرد .




نظرات کاربران