در حال بارگذاری ...
اطلاعیه روابط عمومی تئاتر شهر

اجرای نمایش «محفل بی عاری» در تالار سایه تمدید شد

نمایش «محفل بی عاری» به کارگردانی سیاوش بهادری راد در تالار سایه تئاتر شهر با توجه به استقبال قابل توجه تماشاگران تا روز جمعه پنجم خرداد ماه تمدید شد .

 نمایش «محفل بی عاری» به کارگردانی سیاوش بهادری راد در تالار سایه تئاتر شهر  با توجه به استقبال قابل توجه تماشاگران تا روز جمعه پنجم خرداد ماه تمدید شد .

 

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «محفل بی عاری» به نویسندگی و کارگردانی سیاوش بهادری راد که  از روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز کرده  به دلیل استقبال قابل توجه تماشاگران تا روز جمعه پنجم خرداد به اجرای خود ادامه می دهد.

براساس این گزارش بلیت اجرای این اثر نمایشی تا روز چهارشنبه  سوم خرداد ماه برای دانشجویان تمامی رشته های تحصیلی با 50 درصد تخفیف ارائه می شود.

در این اثر نمایشی که ساعت 20، به مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان به صحنه می رود،  عرفان ابراهیمى، الهه افشارى، الاهه بخشى، مجتبى رجبى، علیرضا ساوه درودى، مهرداد مصطفوى، پرهام یداللهى به عنوان بازیگر حضور دارند.

علاقه مندان و تماشاگران می توانند برای آگاهی از تازه ترین رویدادها و اطلاعات آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر به سایت این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com  مراجعه کنند.




نظرات کاربران