در حال بارگذاری ...
حسین مسافر آستانه در افتتاحیه نمایش «ترانه ای برای تو»:

امین ابراهیمی محصول درخشان تئاتر شهرستانهاست

اجرای نمایش « ترانه ای برای تو» به کارگردانی امین ابراهیمی با برپایی یک مراسم افتتاحیه در حضور تعدادی از هنرمندان تئاتر و سینما آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، مراسم افتتاحیه نمایش «ترانه ای برای تو» به کارگردانی امین ابراهیمی پنجشنبه شب یازدهم خرداد ماه با حضور پرتعداد تماشاگران و هنرمندانی چون محمد علی باشه اهنگر، فخرالدین صدیق شریف و حسین مسافر آستانه در تالار سایه تئاتر شهر برگزار شد.

حسین مسافر آستانه مدیر پردیس تئاتر تهران در مراسم افتتاحیه نمایش « ترانه ای برای تو» گفت: من از سال های گذشته این افتخار را داشتم که از نزدیک در جریان فعالیت های هنرمندانی چون امین ابراهیمی در تئاتر شهرستان ها بودم و از همان دوران نیز یکی از دغدغه های اصلی ام این بود که چرا با این همه ظرفیت مثال زدنی و استعدادهای کم نظیری که در تئاتر شهرستان وجود دارد فضای مناسبی برای نشان دادن این توانایی در تئاتر تهران فراهم نیست ؟ امروز بسیار خوشحالم که هنرمند قاعده شکنی چون امین ابراهیمی که در راه ارتباط گرفتن اثر نمایشی با تماشاگران همواره موفق عمل کرده به همت مدیریت مرکز هنرهای نمایشی و مجموعه تئاتر شهر در تالار سایه نمایش خود را روی صحنه می برد .

وی با بیان اینکه امین ابراهیمی محصول درخشان تئاتر شهرستان هاست ، ادامه داد: من معتقدم امثال امین ابراهیمی در تئاتر شهرستان بسیار پرتعدادند که فرصت چندانی برای اجرای عمومی آثار نمایشی شان در تهران ندارند، اما به هر ترتیب امیدوارم روزی این شرایط فراهم شود که نمایش های این چنین بتوانند به نمایندگی از تئاتر شهرستان فضایی برای به صحنه بردن آثارشان در تئاتر پایاتخت داشته باشند. به هر ترتیب نمایش «ترانه ای برای تو» یکی از بهترین آثار نمایشی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بوده که امیدوارم این درخشانی و دیده شدن در دوران اجرای عمومی نمایش نیز تداوم پیدا کند.

فخرالدین صدیق شریف بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون نیز پس از صحبت های مسافرآستانه گفت: یکی از نکات قابل توجهی که طی ماه های گذشته برای من بسیار جالب توجه بود رونق تئاتر در تالارهای نمایشی است که واقعا جالی مسرت و خوشحالی است. ضمن اینکه ما در حوزه تئاتر شهرستان ها هم شاهد حضور پرتعداد هنرمندانی هستیم که واقعا در این فضا تحولات عظیمی را رقم زده و تبدیل به  هنرمندانی حرفه ای در عرصه هنرهای نمایشی شده اند. به هر ترتیب امروز شاهد به صحنه رفتن نمایشی هستیم که هنرمندان آن از اهالی خوب و ارزشمند تئاتر شهرستان هستند و برای من باعث افتخار است که در کنار شما تماشاگر این نمایش هستم.

وی ادامه داد: امیدوارم این شکل حمایتی که از سوی مدیریت مجموعه تئاتر شهر برای به صحنه بردن نمایش های شهرستانی در تمامی تالارهای نمایشی ادامه پیدا کند و ما افتخار تماشای نمایش های این چنین را داشته باشیم.

نمایش « ترانه ای برای تو» به کارگردانی امین ابراهیمی هر روز ساعت 19:30 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر است. این در حالی است که نمایش « پلاک 729» به کارگردانی مهدی کردی از استان گلستان نیز تا روز جمعه 12 خرداد ماه در پلاتو اجرا مجموعه به صحنه می رود.

علاقه مندان و تماشاگران می توانند برای آگاهی از تازه ترین رویدادها و اطلاعات آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر به سایت این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com  مراجعه کنند.




نظرات کاربران