در حال بارگذاری ...
از روز دوشنبه 16 مرداد ماه به صحنه می رود

روایتی متفاوت از زندگی یک سامورایی در تالار قشقایی

نمایش «راشومون» به کارگردانی رضا کوچک زاده از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

«راشومون» عنوان تازه‌ترین اثر گروه تئاتر قطره است که به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا کوچک‌زاده از روز دوشنبه 16 مردادماه در تالار قشقایی مجموعه تئاترهر روی صحنه می‌رود.
این نمایش بازخوانی داستانی کوتاه نوشته رینوسوکه آکوتاگاوا است و در آن نازنین احمدی و امیر محمدی بعنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند. در این نمایش «موریتو» سامورایی درستکار در پی یورشی سالار خود را از دست می‌دهد و رونین می‌شود.
او هنگام بازگشت به زادگاهش درمی‌یابد که اسب و مادرش را نیز از دست داده و تصمیم می‌گیرد خود را به رود بیاندازد. این تصمیم هم‌زمان می‌شود با آیین گشایش پلی که بر رود ساخته‌اند و در آن‌جا معشوق گذشته‌اش (‌کسائه) را می‌بیند. حادثه‌ای ناخواسته روی می‌دهد و معشوق از او خواسته‌ای دارد. موریتو باید مردی بی‌گناه را بکشد یا آخرین خواسته عشق‌اش را نپذیرد؟
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: صحنه‌یاران: هژیر مرادی، احسان قره‌داغی، پیروز محمدی، مهدی عباسی، مبین فتحی و حسین جعفریان، طراح صحنه: رضا کوچک‌زاده، طراح لباس: ماه‌رخ سلیمانی‌پور، طراح نور: بابک شاه‌علی‌زادگان، طراح چهره‌پردازی: بهاره اسدی، آهنگ ساز: مهران میرمیری، طراح حرکت و سازنده‌ی سر اسب: سارینا شاد، ‌یاران کارگردان: محمدرضا رشیدعلی‌‌پور و حسام نظری، ساخت‌وساز صحنه: پیام قدیری، محسن نوروزی، مشاور رسانه‌ای: علی و رضا نام‌جو، عکس: محمدرضا علی‌‌پور و ساخت تیزر: علی صفرنژاد. نمایش «راشومون» هر روز به جز شنبه‌ها ساعت 19 در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.




نظرات کاربران