در حال بارگذاری ...
در یک گفتگوی رسانه ای صورت گرفت؛

توضیحات مهم رئیس شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی

رئیس شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر عنوان کرد تائید تیزرهای تبلیغاتی نمایش‌ها از طریق بارگذاری در سامانه صدور مجوز آثار نمایشی رخ می دهد و اتفاق تازه ای نیست.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر به نقل از خبرگزاری مهر ، سید وحید فخر موسوی  رئیس شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی درباره لزوم آپلود تیزرهای تبلیغاتی نمایش‌ها در سامانه صدور مجوز آثار نمایشی به خبرنگار مهر گفت: سامانه جامع صدور مجوز آثار نمایشی بخش های مختلفی دارد؛ از بارگذاری متن و صورت جلسه های بازبینی گرفته تا مواردی همچون بارگذاری اقلام تبلیغاتی مثل پوستر و بروشور و تیزر. جزئیات ثبت مدارک و مستندات هر اثر نمایشی را همه دوستان می دادند و برایشان از قبل توضیح داده شده است بنابراین بارگذاری تیزر هر نمایش برای اخذ مجوز مساله تازه ای نیست و از همان ابتدا وجود داشته است.

وی ادامه داد: ما حتی برای اینکه گروهی به مشکل برخورد نکند اگر در بارگذاری پوستر یا تیزرشان با مشکل روبرو شدند این اقلام را به صورت دستی هم از آنها دریافت کرده و تائید می کنیم و نمی گذاریم گروهی به دلیل مشکلی که ممکن است در سیستم آنلاین به وجود بیاید با مشکل مواجه شود. اما لزوم ثبت تیزر در سامانه از قبل تعریف شده و برنامه جدیدی نیست.

فخر موسوی متذکر شد: این سامانه به شکلی طراحی شده که لازم نیست کارگردان مراحل بارگذاری مدارک را برعهده و دغدغه ای در این زمینه داشته باشد بلکه این وظیفه به سالن های نمایشی محول شده و ما به سالن دارها چه خصوصی و چه دولتی نحوه کار با سامانه را آموزش داده ایم.

وی در پایان صحبت هایش بیان کرد: در واقع درخواست مطرح شده از طرف سالن خواهد بود و ما نیز جواب نهایی را به سالن اعلام می کنیم. وقتی نمایشی از سامانه مجوز داشته باشد مانند این است که از شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر مجوز دریافت کرده است و در صورت تائید تیزر و دیگر اقلام تبلیغاتی مشکلی برای تبلیغ نخواهد داشت.




نظرات کاربران