در حال بارگذاری ...
با آغاز پیش‌فروش بلیت‌ نمایش‌ها

جداول‌ اجراهای صحنه‌ای و سایر بخش‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منتشر شد

پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ساعت ۱۲ ظهر پنجشنبه ۱۴ بهمن (فردا) آغاز می‌شود. جداول تمامی اجراهای جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر هم منتشر شده و روی سایت این جشنواره قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر به نقل از ستاد خبری جشنواره، ظرفیت سالن‌های نمایشی به دلیل محدودیت‌های کرونایی تنها ۳۰ درصد خواهد بود و علاقه‌مندان به تهیه بلیت با مراجعه به سایت تیوال می‌توانند با توجه به این سهمیه، بلیت خود را خریداری کنند. سالن‌های کوچک با محدودیت زیاد فروش بلیت مواجه هستند و تعداد کمی از بلیت‌های این سالن‌ها با توجه به محدودیت ۳۰ درصدی ناشی از همه‌گیری سویه جدید کرونا به فروش می‌رسد.

خبرنگاران و اهالی رسانه‌های جمعی که کارت جشنواره برای آن‌ها صادر شده است با استفاده از کدی که امروز برای آن‌ها پیامک می‌شود،‌ می‌توانند به سایت فروش بلیت مراجعه کرده و از بلیت‌های سهمیه خبرنگاران استفاده کنند.

یک روز پیش از باز شدن سامانه فروش بلیت‌ها،‌ جدول تمامی اجراهای جشنواره منتشر شده و افرادی که تمایل به خرید بلیت دارند،‌ می‌توانند با توجه به ساعت و محل اجرای نمایش پس از باز شدن سامانه فروش،‌ بلیت‌های خود را تهیه کنند.

 در بخش صحنه‌ای هر روز حداقل هشت نمایش روی صحنه خواهد رفت. تالار وحدت، مجموعه تئاتر شهر، تالار مولوی، تماشاخانه ایرانشهر، تماشاخانه سنگلج، تالار حافظ و برج آزادی میزبان گروه‌‌های شرکت‌کننده در بخش صحنه‌ای چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر هستند.

در این بخش هر روز حداقل هشت نمایش در دو سئانس روی صحنه می‌رود. نمایش گروه‌های خارجی هم در سالن‌های چهارسو،‌ سایه، سنگلج و استاد ناظرزاده کرمانی به صحنه خواهد رفت.

در بخش دگرگونه‌‌های اجرایی ۱۴ نمایش در سالن‌های نمایشی و مکان‌های مختلف از جمله پارک آبشار، توچال، پارک چیتگر،‌ میدان راه‌آهن، اتوبان کردستان، میدان استاد معین و ... به اجرا درمی‌آیند که زمان و ساعت اجرای این نمایش‌ها در جدول آمده است.

تمامی جدول اجراهای جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سایت این جشنواره به آدرس fitf.ir در دسترس است.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود.




نظرات کاربران