در حال بارگذاری ...
در گفتگو با ابراهیم گله دارزاده عنوان شد؛

فعالیت تئاتر شهر در نوروز ۱۴۰۱
اجرای سیستم اعلام و اطفای حریق

رئیس مجموعه تئاتر شهر اعلام کرد این مجموعه تئاتری در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱، از ۷ فروردین و همزمان با روز جهانی تئاتر فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

ابراهیم گله‌دارزاده رئیس مجموعه تئاتر شهر درباره اینکه آیا این مجموعه تئاتری برای فعالیت در ایام نوروز ۱۴۰۱ برنامه‌ای دارد یا نه، به خبرنگار مهر گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به امید خدا در ایام نوروز ۱۴۰۱ مجموعه تئاتر شهر فعال باشد و از اجراهای نمایشی، مخاطبان و علاقه‌مندان به تئاتر میزبانی کند.

وی درباره تاریخ شروع اجراهای این مجموعه در نوروز ۱۴۰۱، اظهار کرد: سعی می‌کنیم از ۷ فروردین و همزمان با روز جهانی تئاتر مجموعه تئاتر شهر میزبان اجراهای تئاتری باشد.

گله‌دارزاده درباره اینکه آیا از ۷ فروردین ۱۴۰۱ تمامی سالن‌های مجموعه میزبان اجراهای نمایشی خواهند بود یا نه، یادآور شد: برنامه‌ریزی‌مان اینگونه است که تمامی سالن‌های مجموعه میزبان گروه‌های تئاتری باشند که البته این امر بستگی به شرایط کرونایی و شرایط گروه‌ها دارد. قطعاً همه سالن‌های مجموعه به صورت همزمان اجرای خود را آغاز نمی‌کنند و طبق برنامه‌ریزی و شرایط گروه‌ها زمان آغاز اجرای آثارشان در سالن‌ها متفاوت است اما آغاز اجراها از ۷ فروردین خواهد بود.

رئیس مجموعه تئاتر شهر درباره اینکه با آغاز سال جدید بازسازی خاصی در مجموعه انجام خواهد شد، توضیح داد: طبق بررسی انجام شده در سال گذشته و کارهای صورت گرفته بخش عمده اعلام حریق مجموعه تئاتر شهر به نتیجه رسیده است. طبق مذاکراتی که داشتیم در ابتدا بخش اعلام حریق مجموعه به پایان می‌رسد و مقدمات و کارهای ابتدایی اطفای حریق آغاز می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: اعتبار این امر دیده شده و منتظریم تا تخصیص صورت بگیرد و پروژه آغاز شود.




نظرات کاربران