در حال بارگذاری ...
شامگاه پنجشنبه بیست و ششم اسفند ماه صورت گرفت؛

بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از مجموعه تئاتر شهر و تالار هنر در آخرین روزهای اسفند

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه پنجشنبه با حضور در مجموعه تئاتر شهر و تالار هنر از روند تمرین و آماده سازی نمایش های این دو مجموعه برای اجرا در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ بازدید کرد.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مهدی ابدالی معاون اداره کل  شامگاه پنجشنبه بیست و ششم اسفند ماه با حضور در مجموعه تئاتر شهر و تالار هنر از روند تمرین و آماده سازی نمایش ها برای اجرا در فروردین 1401 بازدید کرد.

نظری ضمن دیدار با ابراهیم گله دارزاده رییس مجموعه تئاترشهر و گفت‌وگو با وی درباره نحوه آماده سازی و اجرای آثار نمایشی این مجموعه در فروردین ماه سال آینده به تالار اصلی مجموعه رفت و با هادی مرزبان کارگردان نمایش «دکتر نون» که قرار است طی روزهای آینده پیش روی مخاطبان قرار گیرد دقایقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

او در این دیدار بر لزوم آماده سازی هرچه بهتر تالارهای مختلف تئاتر شهر برای میزبانی مناسب از تماشاگران و هنرمندان آثار نمایشی سال آینده مجموعه تاکید کرد.

مدیرکل هنرهای نمایشی پس از این دیدار به تالار هنر از تماشاخانه های وابسته اداره کل هنرهای نمایشی در حوزه تئاتر کودک و نوجوان رفت و از نزدیک در جریان فعالیت های پیش روی این مجموعه قرار گرفت. وی ضمن دیدار با جلیل رفیعی مدیر تالار هنر و تشکر از زحمات همکاران این تالار ، توجه به اقتصاد تئاتر ، جذب سرمایه گذاری و جذب مخاطب ، هم اندیشی و استفاده از ظرفیت های مناسب متخصصان روانشناسی کودک در انتخاب متن و مشاوره در  اجرا را مورد تاکید قرار داد .




نظرات کاربران