در حال بارگذاری ...
در پیام نوروزی کاظم نظری مطرح شد؛

تلاش برای خلق آفرینش های تحول آفرین و فرهنگ ساز در سال 1401

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه فرا رسیدن بهار ۱۴۰۱ در قالب یادداشتی فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار یادداشت بهاریه ، نوروز ۱۴۰۱ را به خانواده تئاتر کشور تبریک گفت .

در این یادداشت آمده است : به نام او که یادش، بهترین سرآغاز است

عید  «حوّل حالنا »ست که واجب است بفهمیم ، عید ، شوقی ست که ما را به دیدن و شنیدن ِ دیگر گونه ی جهان می خواند  تا به درک "مقلّب القلوب " برسیم و پُل بزنیم به  فرصت دیدار جهانی  که اگر غبار از دل شسته باشیم؛  آن را قرآن  مصوَّر می بینیم؛  قرآنی که آیه ها در آن به جای آنکه بنشینند ؛ ایستاده اند

پس با چشم های عاشق ، به تلاوت و تحویل چنین بهاری برویم،  بهاری که خود ببوید؛  نه آنکه تقویم بگوید

چنین بهار و عیدی را برای اهالی نجیب و وفادار صحنه که جمعیّت اندیشه و انسانیت و هنرند ؛ از صمیم جان آرزومندم  و با تمامی امید ،خواهان آنم که عرصه های پیشاروی هنرهای نمایشی کشور در سال جدید،  سرشاراز آفرینش های تحوّل آفرین،  فرهنگ ساز و برخاسته از خواست و نیاز ِحقیقی ِمردم شریف این خاک سربلند و ارزشمدار باشد .

و امید که  تماشاخانه ها، کارگاه های آموزشی، فرصت های پژوهشی ،جشنواره ها و رویداد های متنوّع و رخدادهای عظیم این حوزه در سراسر کشور و عرصه‌های مغتنم بین المللی،  هر کدام صحنه‌ای باشد برای نمایش ِ چهره  توانمند و زیبای  ایران عزیز و نمایاننده رشد محتوایی و ارتفاع توانایی های اجرایی اهالی هنر نمایشش،  در نوآوری های مفید و  پرداختن به دغدغه‌های سازنده ی مردمی. از آن دست که جهان ایرانی را برخاسته از یکتاپرستی، ایمان، انساندوستی و فضیلت خواهی، به نمایش گذارد .

تندرستی ، وفاق و پویایی ِتمامی  فعالان حاضر در متن و بطن هنرهای نمایشی کشور ، پیشکسوتان ارجمند و جوانان برومند را را در تمامی صحنه ها و عرصه های مورد علاقه و وجهه  همّت شان،  خواستارم.




نظرات کاربران