در حال بارگذاری ...
برای اجرا در تالار اصلی تئاتر شهر؛

ساکنان جدید خانه پروین معرفی شدند

مهران رنج بر و مجید رحمتی با نمایش «پروین» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی و تهیه کنندگی داود نامور به تالار اصلی تئاتر شهر خواهند آمد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر به نقل از روابط عمومی گروه اجرایی، مهران رنج بر و مجید رحمتی از بازیگران شناخته شده تئاترکشورمان با نمایش «پروین» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی و تهیه کنندگی داود نامور به تالار اصلی تئاتر شهر خواهند آمد.

مهران رنج بربازیگر، کارگردان و نویسنده تئاتر که با درخشش در مجموعه تلویزیونی «آوای باران» به شهرت رسید در بیش از 40 اثر نمایشی ایفای نقش کرده است. از تازه ترین آثار وی در مقام کارگردان می توان به پرتره نگاری های «استیو جابز»، «مارلون براندو» و «ماردونا» و در مقام نویسندگی به نمایش «کریملوژی» اشاره کرد.

مجیدرحمتی بازیگر تئاتر و تلویزیون که این روزها در نمایش «کریمولوژی» ایفای نقش می‌کند پیش‌تر با کارگردانانی چون حمیدرضا آذرنگ، حسین جمالی، حسین مسافر آستانه، روح‌الله جعفری و ... ایفای نقش کرده است. وی همچنین در سه اثر از آثار حسین کیانی «مشروطه بانو»، «تیاتر سعدی تابستان سی و دو » و «چشم به راه میرغضب» با این کارگردان همکاری داشته است.

پیش از این حضور هنرمندانی چون هوشنگ قوانلو، حمید حسینی، سهیل ملکی، مریم ندایی و آتنا تندرو در نمایش «پروین» اطلاع رسانی شده بود.

نمایش «پروین» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی از روز هشتم خرداد ماه در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه می رود. این در حالی است که مرحله پیش فروش بلیت نمایش از روز شنبه بیست و چهارم فروردین ماه در سامانه تیوال آغاز خواهد شد.




نظرات کاربران