در حال بارگذاری ...
با قدردانی رییس تئاتر شهر از گروه اجرایی ؛

تئاتر «بهشت حکیم الله» به ایستگاه پایانی رسید

اجرای نمایش «بهشت حکیم الله» به کارگردانی ویدا موسوی روز دوشنبه سی ام خرداد ماه با حضور رییس تئاتر شهر و دبیر جشنواره تئاتر مقاومت در تالار سایه مجموعه به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «بهشت حکیم الله» به نویسندگی خسرو امیری و کارگردانی ویدا موسوی روز دوشنبه سی ام خرداد ماه با حضور سید محمد جوادطاهری رییس تئاترشهر و سید وحید فخر موسوی دبیر جشنواره تئاتر مقاومت به اجرای خود در تالار سایه مجموعه پایان داد.

سید محمد جواد طاهری پس از پایان آخرین اجرای عمومی نمایش بهشت حکیم الله ضمن قدردانی از ویدا موسوی کارگردان و بازیگر این اثر نمایشی و سایر عوامل اجرا، از سید وحید فخرموسوی دبیر جشنواره تئاتر مقاومت و مدیر سابق شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی به جهت حمایت از این اثر نمایشی تشکر کرد.

اهدای لوح قدرانی رئیس تئاترشهر به همراه اهدای یک اثرهنری ساخته شده توسط فریدون نصیری هنرمند خوشنویس و مدیر واحد نقاشی مجموعه به کارگردان نمایش «بهشت حکیم الله» بخش دیگری از اجرای پایانی این اثر نمایشی در تالار سایه را تشکیل می داد.

توحید معصومی نویسنده وکارگردان تئاتر و جواد پورزند بازیگر تئاتر و تلویزیون از جمله هنرمندانی بودند که در اجرای پایانی نمایش «بهشت حکیم الله» حضورپیدا کرده بودند.

عکس ها از پرویز گوهری است




نظرات کاربران