در حال بارگذاری ...
به کارگردانی رویا کاکاخانی؛

نمایش «تَب» در تالار قشقایی به صحنه می رود
خداحافظی «بی چرا زندگان» از تئاتر شهر

با پایان گرفتن اجرای نمایش «بی چرا زندگان» یک اثر نمایشی جدید از روز جمعه بیست و چهارم تیرماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز می کند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش «تب» به نویسندگی والاس شان ، کارگردانی رویا کاکاخانی و بازی نادر فلاح عنوان یکی از تازه ترین آثار نمایشی تئاتر شهر است که از روز جمعه بیست و چهارم تیرماه در تالار قشقایی روی صحنه می رود.

بهرنگ رجبی مترجم، سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، مرتضی برزگرزادگان مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه ریز، ماهور ماجدی عضو گروه کارگردانی برخی از اعضای گروه اجرایی این اثر نمایشی را تشکیل می دهند که از تاریخ یاد شده ساعت 20:30 به مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 70 هزار تومان میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

نمایش «تب» روایت گر بخشی از زندگی مردی است که در یک شرایط اقتصادی و فرهنگی خوب رشد کرده و بزرگ شده است اما اتفاقی بر او تاثیر گذاشته و و باعث می‌شود تا دیدگاهش نسبت به زندگی ، نقش و جایگاهش در وضعیت و شرایط اقتصادی جهان وارد شرایط و نگاه متفاوتی شده و به این بیاندیشد که اصلاً می‌تواند بر شرایطی مانند فقر اثر داشته باشد یا خیر؟

رویاکاکاخانی از جمله هنرمندان عرصه تئاتر است که طی سال های اخیر علاوه بر تدریس تئاتر در حوزه های مختلف دانشگاهی در نمایش هایی چون «پیش از ناشتایی – 1377»، «مده آ- 1378»، «پیراهن های سفید – 1379»، «ابر در فنجان – تالار مولوی- 1380»، «خاموشی ماه – تالار شماره 2 تئاتر شهر – 1381»، «یادگاری ها- تالار شماره 2 تئاتر شهر – 1382»، «اتاق گریم – تالار شماره 2 تئاتر شهر – 1383»، «آپارتمان – تماشاخانه مهر – 1379»، «هنگامه ای که آسمان شکافت – تماشاخانه مهر – 1382»، «گاهی اوقات برای زنده ماند باید مرد- تالار قشقایی – 1382» و چند اثر نمایشی دیگر به عنوان کارگردان، دستیار کارگردان و عضو گروه اجرایی حضور داشته است.

لازم به توضیح نمایش «بی چرا زندگان» به نویسندگی لیلی عاج و کارگردانی الهام شعبانی که از روز دوم خرداد ماه در تالار قشقایی اجرای خود را آغاز کرده بود، روز دوشنبه بیستم تیر ماه به اجرای خود در این تالار پایان داد.




نظرات کاربران