در حال بارگذاری ...
با انتشار متنی به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

قدردانی رییس مجموعه تئاتر شهر از خبرنگاران تلاشگر حوزه تئاتر

سید محمد جواد طاهری رئیس تئاتر شهر با انتشار متنی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن عاشورای حسینی ، از تلاش اصحاب رسانه در پوشش رویدادهای مرتبط با این مجموعه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، سید محمد جواد طاهری رییس مجموعه تئاتر شهر همزمان با فرا رسیدن هفدهم مرداد (روز گرامیداشت مقام خبرنگار)، با انتشار متنی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن عاشورای حسینی، از خبرنگاران حوزه تئاتر به پاس سالها تلاش و کوشش برای انعکاس رویدادهای مرتبط با این مجموعه قدردانی کرد.

در متن نوشته شده از سوی سید محمدجواد طاهری آمده است:

به نام خداوند قلم، اندیشه و هنر

خبرنگاران ارجمند و گرانمایه حوزه تئاتر

بدون تردید مانایی و پویایی هنر نمایش که طی سال های اخیر روی صحنه های تئاتر پیش روی مخاطبان فرهیخته اش قرار گرفته، به واسطه آگاهی، خرد و همراهی شما اهالی محترم رسانه است که همواره با پوشش خبری موثر و تحسین برانگیز، نقش غیرقابل انکاری دربازتاب فعالیت های ارزشمند هنرمندان شریف این حوزه داشتید و دارید. فعالیت هایی که با نقدها و نظرهای تعالی بخش شما خبرنگاران ارجمند، ارزشی دو چندان پیدا کرده و موجب رشد و بالندگی تئاتر ایران عزیز شده است.

مدیریت مجموعه تئاترشهر نیز در این مسیر،همواره شاهد همراهی صمیمانه، دلسوزانه و منتقدانه بزرگوارانی بوده که در قامت جامه مقدس خبرنگاری، یاری رسان هنرمندان و کارکنان آن در میزبانی هرچه بهتر از تماشاگران و همچنین دیگر فعالیت های این مجموعه اند. چارچوبی بسیار ارزشمند که بدون حضور شما عزیزان و همراهان خبرنگار امری ناممکن بود. حضوری به غایت معتبر که تجلیل و تمجید و ستایش از آن در یک روز و چند روز و چند ماه و چند سال محدود نمی شود.

برای اهالی تئاتر شهر، این قدردانی ، رسالت و وظیفه ای همیشگی و مستمر است. بنابراین روز هفدهم مردادماه که مزین به پاسداشت از خبرنگاران این مرزو بوم شده، فقط بهانه ای برای یادآوری در ستایش شما گرامیان است که در ردیف موثرترین و مهم ترین همراهان ما قرار گرفته اید. 

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) و گرامیداشت خبرنگاران شهید نظام مقدس جمهوری اسلامی، به واسطه فرا رسیدن «روز خبرنگار» بار دیگراز همه شما خبرنگاران ارجمند و گرانقدر حوزه تئاتر به پاس سالها همراهی صمیمانه و تلاشگرانه با مجموعه تئاتر شهر، قدردانی کرده و از پروردگار مهربان در این روزهای عزیز و گرامی برای یکایک شما فرهیختگان ارجمند آرزومند روزهایی سرشار از سلامتی و موفقیت روز افزون هستم. خداقوت و التماس دعا.

سید محمد جواد طاهری / رئیس مجموعه تئاتر شهر




نظرات کاربران