در حال بارگذاری ...
با حضور رئیس مجموعه تئاتر شهر ؛

اجرای نمایش «تب» در تالار قشقایی به پایان رسید

اجرای نمایش «تب» به کارگردانی رویا کاکاخانی و بازی نادر فلاح شامگاه روز دوشنبه بیست و چهارم مرداد ماه با قدردانی رئیس مجموعه تئاتر شهر از گروه اجرایی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «تب» به نویسندگی والاس شان و کارگردانی رویا کاکاخانی روز دوشنبه بیست و چهارم مرداد ماه با حضور سید محمد جواد طاهری رئیس تئاتر شهر در تالار قشقایی به اتمام رسید.

نادر فلاح بازیگر نمایش «تب» پس از پایان اجرای نمایش ضمن قدردانی از حضور تماشاگران و حمایت های مدیریت و کارکنان مجموعه تئاتر شهر ابراز امیدواری کرد که این اثر نمایشی فرصت دوباره ای برای اجرا در یکی از تماشاخانه های تهران داشته باشد.

سید محمد جواد طاهری رئیس مجموعه تئاتر شهر نیز در آخرین روز از اجرای عمومی این اثر نمایشی در تالار قشقایی با اهدای لوح، از رویا کاکاخانی و سایر عوامل اجرایی نمایش «تب» قدردانی کرد.

نمایش «تب» از روز بیست و چهارم تیر ماه سال جاری در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفت. این در حالی است که با پایان گرفتن  این اثر نمایشی ، تئاتر «بازی بزرگ» به کارگردانی زهره بهروزی نیا از روز یکشنبه سی ام مرداد ماه در تالار قشقایی تئاتر شهر آغاز خواهد شد.

هم اکنون نمایش های «شکوفه های گیلاس» به کارگردانی سید محمد مساوات در تالار اصلی، «آلنده نازنین» به کارگردانی محمد برهمنی در تالار چهارسو و «جانور» به کارگردانی کیانوش ایازی در کارگاه نمایش روی صحنه است.




نظرات کاربران