در حال بارگذاری ...
پنجشنبه بیست و هفتم مرداد؛

«میرزا شوقی» در تالار مشاهیر تئاتر شهر خوانده شد

تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر روز پنجشنبه بیست و هفتم مرداد ماه میزبان علاقه مندان تئاتر با برگزاری جلسه نمایشنامه خوانی «میرزا شوقی» به نویسندگی حجت الله تجلی و کارگردانی صادق خاتم پور بود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر روز پنجشنبه بیست و هفتم مرداد ماه میزبان علاقه مندان تئاتر با برگزاری جلسه نمایشنامه خوانی «میرزا شوقی» به نویسندگی حجت الله تجلی و کارگردانی صادق خاتم پور  بود.

فیروزه غلمانی پور، سیاوش کارآزما، حسین قنوات امانی، احمد افشانی، امیرحسین سبزوار، محمد حاجی زاده نقش خوانان این اجرا هستند. ضمن اینکه مهرشاد آقاجری دستیار کارگردان و رضا عیوضیان طراح پوستر دیگر عوامل اجرایی را تشکیل می دادند.

صادق خاتم پور درباره اهداف خود برای انتخاب و نمایشنامه خوانی این پروژه نوشته بود: «هدف بنده شناساندن شخصیت میرزاشوق به عنوان هنرمندی است که علاوه بر شاعری و  حضور در مجالس تعزیه در قالب معین البکا(کارگردان تعزیه)  شخصیتی مبارز و عدالتخواه بود . او  اولین کسی است که جنبش آب را در زمان ناصر الدین شاه به راه انداخت. او علاوه بر اینها مبدع و معرف سبکی در سینه زنی سه سنگ بهبهانی نیز بود که در نوع خود دربرگیرنده ویژگی های قابل توجهی است.»

عکس ها از پرویز گوهری است

 




نظرات کاربران