در حال بارگذاری ...
به کارگردانی زهره بهروزی نیا؛

«بازی بزرگ» در تالار قشقایی تئاتر شهر آغاز شد
گرامیداشتی برای بازیگر فقید تئاتر در اولین اجرا

اجرای نمایش «بازی بزرگ» به کارگردانی زهره بهروزی نیا با گرامیداشت مهرنوش شریعتی هنرمند فقید تئاتر عروسکی کشورمان در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، اجرای عمومی نمایش «بازی بزرگ» به کارگردانی زهره بهروزی‌نیا با گرامیداشت مهرنوش شریعتی هنرمند فقید تئاتر عروسکی که چندی پیش بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت، در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.  

زهره بهروزی‌نیا کارگردان نمایش پس از این اجرا ضمن تشکر از مخاطبانی که تماشای نمایش در روز نخست را انتخاب کرده‌اند، از مهرنوش شریعتی کارگردان، بازی‌دهنده، صداپیشه نمایش عروسکی یاد کرد و در سخنانی گفت: شب بسیار مهم و عجیبی برای تک‌تک اعضای گروه ماست. می‌خواهم اجرای امشب را تقدیم به شخصی کنم که در تمام کارهای من حضور داشت و همیشه یاری‌دهنده‌ام بود. مهرنوش شریعتی هنرمندی که متاسفانه چندی پیش او را از دست دادیم.

وی افزود: مهرنوش شریعتی حتی اگر حضور کاملی در کاری نداشت، اما به نحوی من را حمایت می‌کرد. در واقع نمایش «بازی بزرگ» اولین اجرایی است که مهرنوش در بین ما نیست. روحش شاد و یادش گرامی باد.

بهزاد عبدی ، تعدادی از اعضای هیات مدیره انجمن عروسکی، بهرام بهبهانی هنرمند حوزه عروسکی و همسر مهرنوش شریعتی و تعدادی دیگر از هنرمندان، مهمانان ویژه اولین اجرای نمایش «بازی بزرگ» بودند.

نمایش «بازی بزرگ» به  نویسندگی و کارگردانی زهره  بهروزی نیا هر شب ساعت ۲۰:۱۵ در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

در این اثر نمایشی که روایتی از زندگی چند زن زندانی است که برای رهایی از بند، تلاش می‌کنند، (به ترتیب حروف الفبا) آتیه جاوید، فاطیما سرلک، مریم سرمدی، مریم معینی، به‌ناز نادری و هدا ناصح به عنوان بازیگر حضور دارند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به: بهزاد عبدی (آهنگساز)، امیر مشهدی‌عباس (طراح صحنه)، رضا خضرایی (طراح نور)، رضا مهدی‌زاده (طراح پوستر و بروشور)، آتیه جاوید، مهدیه رمضان پور، ریتا بادپا (بازیگران بخش فیلم)، تارا بیرقی(نوازنده سازهای کوبه‌ای)، مهدی آروم (عکاس)، هادی بادپا (دستیار کارگردان)، عصمت باپیران (منشی صحنه)، رضا ارجمند خواه (اصلاح فنی دکور)، امیرصدرا ‌عیسی‌پور(مدیر صحنه)، جاوید علیپور(پن استودیو)(ساخت تیزر و اقلام تبلیغاتی)، فرزام شکاری(مشاور تبلیغات) و حامد قریب (مشاور رسانه‌ای) اشاره کرد.

علاقمندان به تماشای این اثر می‌توانند به صورت حضوری از گیشه تئاتر شهر یا به صورت مجازی از سایت تیوال اقدام به خرید بلیت کنند.




نظرات کاربران