در حال بارگذاری ...
همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) صورت گرفت؛

قدردانی رئیس مجموعه تئاتر شهر از کارکنان و بانوان هنرمند در روز زن

رئیس مجموعه تئاترشهر همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد با برکت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن از بانوان هنرمند نمایش های روی صحنه و کارمندان خانم مجموعه با اهدای نمادین شاخه گل قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر ، سید محمد جواد طاهری رئیس مجموعه تئاترشهر شامگاه روز پنجشنبه بیست و دوم  همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد با برکت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن با حضور در واحدهای مختلف مجموعه از بانوان هنرمند نمایش های «هفت پیکر» به کارگردانی حامد شیخی در تالار چهارسو، «خانه برناردا آلبا» به کارگردانی آرش امینی در تالار چهارسو، «پیرننا» به کارگردانی اکبر قهرمانی در کارگاه نمایش ، بازیگران خانم نمایش های در حال تمرین  و کارمندان خانم مجموعه با اهدای نمادین شاخه گل قدردانی کرد.

طاهری در این دیدار ضمن قدردانی از هنرمندان نمایش های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن تولد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و روز زن از تمامی هنرمندانی که طی روزهای اخیر نهایت تلاش خود را برای به صحنه بردن اجرای نمایش ها داشتند قدردانی کرد.

وی حضور موثر و پرتعداد بانوان هنرمندان در اجرای آثار نمایشی اخیر مجموعه تئاتر شهر را یکی از اتفاقات مبارک و با برکت این روزهای مجموعه توصیف کرد و برای هنرمندان عرصه تئاتر آرزوی موفقیت کرد.

رئیس مجموعه تئاترشهر همچنین از تلاش شبانه روزی کارکنان مجموعه تئاتر شهر طی روزهای گذشته برای ارائه هرچه با کیفیت تر آثار نمایشی روی صحنه و میزبانی شایسته از مخاطبان ، به طور ویژه از کارکنان خانم مجموعه در گرامیداشت روز زن تشکر کرد.




نظرات کاربران