در حال بارگذاری ...
از روز دوشنبه 11 اردیبهشت

«روح جهنمی» در تالار سایه تئاتر شهر/ یک قدرت جهانی خطرناک را تماشا کنید

تالار سایه مجموعه تئاتر شهر از روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه میزبان علاقه مندان تئاتر با اجرای نمایش « روح جهنمی» به نویسندگی و کارگردانی بابک محمدی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «روح جهنمی» به نویسندگی و کارگردانی بابک محمدی و بازی شکر خدا گودرزی از روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز می کند.

بابک محمدی که 13 سال پیش نمایش «حرفه ای ها» را در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه برده بود، درباره این نمایش توضیح داده است: «شخصیتی که سال ها پیش در روح جهنمی در روی صحنه به دنیا آمد. امروز به حقیقت پیوسته و تبدیل به یک قدرت جهانی خطرناک شده که همه سلاح های کشتارجمعی را در اختیار دارد و حاکمیت مطلق جهانی خودش را اعلام کرده است. شما در صورت هر نوع همذات پنداری با متن نگران نباشید زیرا کسی جز شما متوجه آن نخواهید شد.»

«مادام پی پی – 1378 »، «حرفه ای ها – 1383»، «درام های زندگی – 1385»، «پادشاه و کنیزک – 1390» و«پدرخوانده ناپلی – 1391 » نمایش هایی بودند که بابک محمدی طی سال های گذشته در ایران به صحنه برده است.

نمایش «روح جهنمی» از روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه ساعت 18 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان در تالار سایه تئاتر شهر به صحنه می رود.

علاقه مندان و تماشاگران می توانند برای آگاهی از تازه ترین رویدادها و اطلاعات آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر به سایت این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com  مراجعه کنند.




نظرات کاربران