در حال بارگذاری ...
با حضور نصرت پرتوی

«روح جهنمی» وارد تئاتر شهر شد / تقدیر از حضور پرتعداد تماشاگران

نمایش «روح جهنمی» به نویسندگی و کارگردانی بابک محمدی از روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور تعدادی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر ایران در تالار سایه مجموعه تئاترشهر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش « روح جهنمی» به نویسندگی و کارگردانی بابک محمدی و بازی شکرخدا گودرزی از روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه با حضور پرتعدادی از تماشاگران و هنرمندان پیشکسوت تئاتر کشورمان از جمله نصرت پرتوی، اصغر همت، مجید جعفری، محسن حسینی، مرجانه گلچین، فیروزه ترجمی، سیدعلی تدین صدوقی و فاطمه اسعدی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

شکرخدا گودرزی بازیگر نمایش «روح جهنمی» پس از پایان نمایش در حضور بابک محمدی طراح و کارگردان با تقدیر از هنرمندانی که در اولین اجرای این اثر نمایشی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر حضور پیدا کرده بودند ابراز امیدواری کرد این اثر نمایشی در طول اجراهای خود نیز بتواند با استقبال مخاطبان مواجه شود.

نمایش «روح جهنمی» هر روز غیر از شنبه ها ساعت 18 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان در تالار سایه تئاتر شهر به صحنه می رود.

بابک محمدی که 13 سال پیش نمایش «حرفه ای ها» را در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه برده بود، درباره این نمایش توضیح داده است: «شخصیتی که سال ها پیش در روح جهنمی در روی صحنه به دنیا آمد. امروز به حقیقت پیوسته و تبدیل به یک قدرت جهانی خطرناک شده که همه سلاح های کشتارجمعی را در اختیار دارد و حاکمیت مطلق جهانی خودش را اعلام کرده است. شما در صورت هر نوع همذات پنداری با متن نگران نباشید زیرا کسی جز شما متوجه آن نخواهید شد.»

«مادام پی پی – 1378 »، «حرفه ای ها – 1383»، «درام های زندگی – 1385»، «پادشاه و کنیزک – 1390» و«پدرخوانده ناپلی – 1391 » نمایش هایی بودند که بابک محمدی طی سال های گذشته در ایران به صحنه برده است.

علاقه مندان و تماشاگران می توانند برای آگاهی از تازه ترین رویدادها و اطلاعات آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر به سایت این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com  مراجعه کنند.




نظرات کاربران