در حال بارگذاری ...
خبرگزاری مهر؛ در نمایش «یک گاز کوچولو»؛

دراکولا به تئاتر شهر می‌آید - منفی شدن تست کرونای بازیگران

اجرای نمایش «یه گاز کوچولو» به کارگردانی فقیهه سلطانی در سالن سایه از سر گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از چهار ماه که از تعطیلی تئاتر می گذرد گروه نمایش «یه گاز کوچولو» تمرین هایشان را برای از سرگیری اجرای این اثر نمایشی آغاز کرده اند. این نمایش ۲۸ بهمن سال ۱۳۹۸ در تالار سایه تئاتر شهر روی صحنه رفت اما به دلیل شیوع ویروس کرونا اجراهای آن متوقف شد.

قبل از شروع اجراها که از ۱۰ تیرماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن سایه مجموعه تئاترشهر خواهد بود اعضای گروه برای اطمینان از سلامتی خود، تست کرونا داده که نتیجه آن برای همگی منفی شده است.

در این اثر نمایشی به ترتیب حروف الفبا گیلدا حمیدی در نقش آنا، شهروز دل افکار در نقش دراکولا، افشین غیاثی در نقش پیشخدمت، مهسا مهجور در نقش ماریا، نورا هاشمی در نقش هلن به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش نوشته فرزانه سهیلی است که با طراحی، بازنویس و کارگردانی فقیهه سلطانی به صحنه می رود.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: سه دوست قدیمی طی اتفاقی که در یک شب برای ایشان افتاده بعد از سال ها یکدیگر را یافته و تصمیم میگیرند آخرین شب زندگی خود را در اتاق مجلل یک هتل گذرانده و پیش از نیمه شب و قبل از تبدیل شدن به خوناشام برای در امان ماندن دیگران به زندگی خود خاتمه دهند ... .

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از گروه کارگردانی: دستیار یک و برنامه ریز :حسین مهرعلی، دستیار دو: سمانه شعاعی، دستیار و منشی صحنه: زهرا بنی عامری، دستیار: سمانه شعاعی، گروه صحنه و لباس: طراح: فقیهه سلطانی، دستیار لباس: عارفه موسوی، دستیاران صحنه: مهشید بهرام، مهسا رمضانی، مهدی رفیعی، دوخت لباس: مزون آنیسا، گروه موسیقی: آهنگسازان و نوازندگان: افشین غیاثی، وحید احمدی کیا، اجرای افکت: وحید احمدی کیا، گروه نور: طراحی و اجرا: رضا خضرایی، گروه گریم: طراح: کتایون نیک پوی، دستیار: زهرا دهقان، گروه فرم: طراح: بهادر فاضل، مشاور: حمیدرضا جوکار، عکاس: مریم خدادادی، گروه تولید و تدارکات: مدیر: حسین مهرعلی، دستیار تولید: مهشید بهرام، کاری از گروه مروارید سیاه.




نظرات کاربران