در حال بارگذاری ...
با حضور هنرمندان و همکاران

مراسم یادبود زنده‌یاد جمشید مددی در تماشاخانه سنگلج برگزار شد

مراسم یادبود زنده‌یاد جمشید مددی با حضور خانواده آن مرحوم، همکارانش و تعدادی از هنرمندان تئاتر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در تماشاخانه سنگلج برگزار شد.

به گزارش واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر به نقل از سامانه«ایران تئاتر» ، در ابتدای این مراسم که برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی  با تعداد محدودی مهمان برگزار شد، پریسا مقتدی مدیرتماشاخانه سنگلج در سخنانی با اشاره به سجایای اخلاقی زنده یاد جمشید مددی و تاکید بر گشاده‌رو و دست و دلباز بودن او، گفت: جمشید مددی همواره در کار و حتی در شرایط سخت خنده بر لب داشت و مهربانی با پرسنل و تماشاگران ویژگی همیشگی او بود. مرحوم مددی سال دیگر بازنشسته می‌شد. از دست دادن آقای مددی که سابقه فعالیت بالایی در تئاتر داشت و همه از او به نیکی یاد می کنندباعث تاسف است.

مریم معترف کارگردان، بازیگر و مدیر سابق اداره تئاتر نیز که در مراسم حضور داشت درباره زنده یاد مددی اظهار کرد: آقای مددی یکی از متعهدترین کارمندان اداره کل هنرهای نمایشی بود.

معترف افزود: او همیشه اولین نفر بود که وارد اداره تئاتر می‌شد و آخرین نفر بود که خارج می‌شد. در واقع او یاری‌رسان گروههای تئاتری بود و از هیچ کمکی به آنها دریغ نمی‌کرد.

اتابک نادری بازیگر و کارگردان تئاتر نیز درباره زنده یاد مددی در سخنان کوتاهی گفت: آشنایی‌من با جمشید مددی به سال ۶۸ برمی‌گردد. وقتی بعنوان یک جوان شهرستانی برای حضور در جشنواره‌ها به تهران می‌آمدم. ایشان آن زمان در امور استانهای اداره کل هنرهای نمایشی حضور داشتند و همواره با رویی گشاده با تئاتری‌های استانها برخورد می‌کردند.

نادری اضافه کرد: حمایتهای معنوی او از بچه‌های شهرستان آنقدر بود که پس از فوتشان، اکثر تئاتریهای استانها با پیامهای تاسف و تسلیت با این فقدان همدردی کردند.

در ادامه مراسم پریسا مقتدی مدیر تماشاخانه سنگلج نشان این تماشاخانه را به همراه یک لوح تقدیر به خانواده این دست اندر کار تئاتر اهداء کرد.

همچنین محسن حسن‌زاده مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی نیز به نمایندگی از مدیرکل هنرهای نمایشی از سالها خدمت زنده‌یاد جمشید مددی در مجموعه‌های مختلف تئاتر تقدیر بعمل آورده و هدیهای به فرزندان او تقدیم کرد.

کریم اکبری مبارکه، ، محمد رضا الوند ، مجتبی گیویان،  سیروس همتی و تعدادی از همکاران و دوستان جمشید مددی در این مراسم  حضور داشتند.




نظرات کاربران