در حال بارگذاری ...
رییس مجموعه تئاتر شهر اعلام کرد؛

از سرگیری اجراهای تئاتر شهر با «تن‌ها» همزمان با هفته دفاع مقدس

مدیر مجموعه تئاتر شهر اعلام کرد این مجموعه تئاتری فعالیت‌های خود را با رفع تعطیلی‌های کرونایی از ۳۱ شهریور و به مناسبت هفته دفاع مقدس با اجرای نمایش «تن‌ها» از سر می‌گیرد.

ابراهیم گله دارزاده مدیر مجموعه تئاتر شهر درباره وضعیت اجراهای این مجموعه تئاتری با توجه به پایان تعطیلی‌های کرونایی اخیر و خروج تهران از وضعیت قرمز، به خبرنگار مهر گفت: مجموعه تئاتر شهر فعالیت خود را از روز ۳۱ شهریور و به مناسبت هفته دفاع مقدس با اجرای نمایش «تن‌ها» به کارگردانی علیرضا معروفی که از آثار برگزیده جشنواره تئاتر مقاومت است، آغاز می‌کند.

وی یادآور شد: بنا بر این بود که همزمان با هفته دفاع مقدس رپرتوآری از آثار دفاع مقدس در مجموعه تئاتر شهر برگزار شود که با توجه به تعطیلی نسبتاً طولانی اخیر کرونایی گروه‌ها نتوانستند خود برای اجرا در این ایام آماده کنند. طبق برنامه‌ریزی‌هایی که داریم امکان اجرا در تئاتر شهر برای این آثار فراهم خواهد شد تا در فرصت مناسب در جدول اجراهای مجموعه قرار بگیرند.

گله دارزاده با بیان اینکه خوشبختانه با توجه به تسریع واکسیناسیون امید و اعتماد مخاطبان بالا رفته، تأکید کرد: امیدوارم ثبات در اجراهای تئاتری ادامه پیدا کند و بدون تعطیلی نمایش‌ها به صورت مدوام اجرا داشته باشند.

مدیر مجموعه تئاتر شهر در پایان سخنان خود درباره دیگر اجراهای این مجموعه، گفت: به دلیل اینکه تعطیلی‌های اخیر کرونایی طولانی شد گروه‌هایی که در حال تمرین بودند با مشکلات متعددی از جمله حضور بازیگران در پروژه‌های تصویری مواجه شدند و به این دلیل خواستار تغییر و جابجایی در نوبت اجرا هستند. در حال رایزنی هستیم و بسته به آمادگی گروه‌ها دیگر نمایش‌های مجموعه نیز معرفی می‌شوند.




نظرات کاربران