در حال بارگذاری ...
چهارشنبه دهم آبان ماه صورت گرفت

قدردانی سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس از نمایش«نذار این خواب تعبیر بشه»

مدیران سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از عوامل اجرایی نمایش « نذار این خواب تعبیر بشه» قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، مدیران سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مدیر مجموعه تئاتر شهر چهارشنبه شب دهم آبان ماه با حضور در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر از عوامل اجرایی نمایش « نذار این خواب تعبیر بشه» قدردانی کردند.
علی اصغر جعفری مدیرسازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بعد از پایان اجرا بیان کرد: بسیار خوشحالیم هنرمندانی در عرصه تئاتر حضور دارند که به مضامین ارزشمند دوران دفاع مقدس توجه داشته و آن را به زیبایی روی صحنه تئاتر به مخاطب ارائه می دهند. به هر حال این وظیفه ماست که به سهم خود حین اجرایی چنین آثار نمایشی قدردانی کوچکی از پدیدآورندگان این کارهای داشته باشیم .
مهدی نصیری نویسنده و کارگردان نمایش «نذار این خواب تعبیر بشه» هم با قدردانی از مدیران سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مجموعه تئاتر شهر ابراز امیدواری کرد حمایت های همه جانبه از آثار نمایشی مرتبط با دفاع مقدس استمرار پیدا کند.
نمایش «نذار این خواب تعبیر بشه» به نویسندگی و کارگردانی مهدی نصیری و بازی ( به ترتیب ورود) بهرام تشکر، ترانه کوهستانی، بهروز پناهنده، فریبا امینیان، رضا جوشنی، هما پریسان پارسایی سرشت هر روز غیر از شنبه ها ساعت 18  در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر است.
علاقه مندان و تماشاگران می توانند برای آگاهی از تازه ترین رویدادها و اطلاعات آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر به سایت این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com  مراجعه کنند.




نظرات کاربران