در حال بارگذاری ...
از روز 28 آذر ماه

«کوررنگی» در تئاتر شهر شروع شد

نمایش «کوررنگی» به نویسندگی و کارگردانی سیاوش پاکراه از روز سه‌شنبه ۲۸ آذر ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، اجرای نمایش «کوررنگی» به نویسندگی و کارگردانی سیاوش پاکراه از روز سه‌شنبه 28 آذر ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.
در این اثر نمایشی که هر روز غیر از شنبه ها ساعت 19 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان به صحنه می‌رود، عباس جمالی و بهار کاتوزی به عنوان بازیگر حضور دارند، این در حالی است که مهتا کریمی برنامه ریز و دستیار کارگردان، مهرنوش بیگ زاده منشی و مدیر صحنه ، امیر حسین دوانی طراح صحنه و نور، لعیا خرامان طراح گریم، مهدی فتحی طراح پوستر و بروشور، هومن جهرمی طراح و ساخت تیزر و عکس، امیر قالیچی ها مدیر تبلیغات، آفاق میر قاسمی روابط بین المللی و ترجمه متن و میثم سلیمانی، محمد غضنفری، نگین سلیمانی، دستیاران صحنه گروه اجرایی نمایش را تشکیل می دهند.
شایان ذکر است بلیت این اثر نمایشی در چها روز اول اجرا با 50 درصد تخفیف برای دانشجویان تمامی رشته های تحصیلی ارائه می شود.
برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   و کانال تلگرام Theatershahr@ مراجعه کنید.




نظرات کاربران