در حال بارگذاری ...
چهارشنبه 18 بهمن ماه صورت گرفت

آغاز اجرای نمایش «باغ وحش شیشه ای » در تالار قشقایی

اجرای نمایش «باغ وحش شیشه ای» به کارگردانی ندا هنگامی چهارشنبه شب ۱۸ بهمن ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، اجرای نمایش «باغ وحش شیشه ای» به کارگردانی ندا هنگامی چهارشنبه شب 18 بهمن ماه  با استقبال قابل توجه تماشاگران در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

ندا هنگامى کارگردان نمایش قبل از آغاز اجرای این اثر نمایشی گفت: نمایش «باغ وحش شیشه ای » حاصل تمرین دو ساله هنرجویانی است که طی این مدت در گروه تئاتر «ِیرما» به فعالیت مشغول بودند. اثری که شما امشب می بینید نتیجه تمرین هنرمندان جوانی است که تمرین های مشقت باری را پشت سر گذاشته و حالا به اولین اجرای خود در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر رسیده اند.

وى ادامه داد: بسیار خوشحالم از اینکه شما تماشاگران با انرژى از این اجرا حمایت مى کنید و امیدوارم که در آینده این نوع نمایش ها مورد حمایت مخاطبان قرار بگیرد. به هر ترتیب تئاتر ما نیازمند حضور نسل جوان است که با قدرت به کار خود وفادار هستند و باید این نیروى نوپا را مورد حمایت خود قرار بدهیم  و باعث پرورش آنها بشویم.

رضا گوران کارگردان و سرپرست گروه تئاتر«یرما» هم در آیین افتتاحیه نمایش «باغ وحش شیشه ای» بیان کرد: باعث خوشحالی است که ندا هنگامى با هنرجویانی که براى اولین بار است بازیگرى را تجربه می کنند، نمایشی را روی صحنه می برد. به اعتقاد من چنین رویکردی نشان از شجاعت اوست و امیدوارم که براى این نمایش اتفاقات خوبى رخ دهد.

نمایش «باغ وحش شیشه ای» نوشته تنسی ویلیامیز و کارگردانی نداهنگامی هر روز ساعت 18:30 با بازی زهرا ایران نژاد، امیرحسین برادران، امیر تک فلاح، مهدی حیدرخان، سپهر حیدری نژاد، مهدی دربند حقیقت، غزل درسازان، امیرحسین صالحی، سحر طالب نژاد، امیرسجاد طبسی، سینا کتانی، نیما میرزاحسین در تالارقشقایی به صحنه می رود.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   و کانال تلگرام Theatershahr@ مراجعه کنید.

                        

 




نظرات کاربران