در حال بارگذاری ...
اطلاعیه روابط عمومی

تاریخ پایان اجراهای مجموعه تئاتر شهر مشخص شد

روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر با انتشار اطلاعیه ای تاریخ پایان اجرای نمایش های به صحنه رفته در تالار های مختلف این مجموعه را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، تاریخ پایان اجرای نمایش های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر تا پایان سال جاری مشخص شد.

نمایش «هملت و دن کیشوت» به کارگردانی تاجبخش فناییان که از روز ششم اسفند ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته روز جمعه 25 اسفند ماه به اجرای خود در سال 96 پایان می دهد.

نمایش «فتوحات گلشیری» به کارگردانی یوسف باپیری هم که از روز 25 بهمن ماه در تالار چهارسو اجرای خود را آغاز کرده روز چهارشنبه 23 اسفند ماه به اجرای خود در سال 96 پایان خواهد داد.

نمایش «کارد، ترنج، زلیخا» به کارگردانی احمد ایرانی خواه که از روز 17 بهمن ، نمایش «باغ وحش شیشه ای» به کارگردانی ندا هنگامی که از روز 18 بهمن و نمایش «برخوانی شکر شکن از تلخ کامی های آکل» به کارگردانی مهدی فرهادی پور هم که از روز نهم اسفند ماه به ترتیب در تالارهای سایه، قشقایی و پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته اند روز دوشنبه 21 اسفند ماه به اجرای خود پایان می دهند.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   و کانال تلگرام Theatershahr@ مراجعه کنید.




نظرات کاربران