در حال بارگذاری ...
در نامه ای به شهرام گیل آبادی مطرح شد؛

قدردانی مدیر مجموعه تئاتر شهر از مواضع خانه تئاتر پیرامون حوادث اخیر

مدیر مجموعه تئاتر شهر با ارسال نامه ای سرگشاده به مدیرعامل خانه تئاتر از مواضع این مجموعه صنفی پیرامون حوادث و اتفاقات محیط بیرونی این مجموعه قدردانی کرد.

به گزارش واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، سعید اسدی مدیرمجموعه  تئاتر شهر با ارسال نامه ای سرگشاده به شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاتر از مواضع این مجموعه صنفی پیرامون حوادث و اتفاقات اخیر محیط بیرونی این مجموعه قدردانی کرد.

در متن نامه سعید اسدی آمده است:

«به نام پروردگار یکتا

مدیرعامل محترم خانه ی تئاتر/ جناب آقای دکتر گیل آبادی .. با درود

خانواده ی تئاتر به عنوان مجموعه ای هنرآفرین و شریف در فراز و نشیب های گوناگون همواره یار و یاور همدیگر بوده است چرا که تئاتر هنر پیوستگی ، تشریک مساعی و پاسداری از بنای ارزش های انسانی است. مجموعه ی تئاتر شهر به عنوان یکی از نمادهای زنده و پویای تئاتر ایران به تک تک هنرمندان این حوزه تعلق دارد و حراست از امنیت و ایجاد فضایی زیبنده ی هنرمندان و هنردوستان از مهمترین خواسته های ایشان است. همچنان که مجموعه ی خانه ی تئاتر با موضع گیری صریح و روشن خود پیرامون حوادث اخیر نشان داد که قلب تمامی ما برای یک مهم می تپد و آن هم سرافرازی تئاتر و مخاطبان و اعضای این خانواده ی صدیق است.

 شایسته است مراتب تشکر و سپاس خود را به شما و تمامی اعضای هیات مدیره خانه ی تئاتر جهت همراهی و همدلی با این رویداد اعلام کرده و در کنار یکدیگر آرزو کنیم این یکپارچگی و دغدغه مندی بیش از پیش در حل مشکلات مبتلا به تئاتر کشور نقش آفرینی کند. با سپاس / سعید اسدی - مدیر مجموعه ی تئاتر شهر »

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   و کانال تلگرام Theatershahr@ مراجعه کنید.

 




نظرات کاربران