در حال بارگذاری ...
در آستانه آغاز اجرا؛

پوستر نمایش «استاد نوروز پینه دوز» رونمایی شد

پوستر نمایش «استاد نوروز پینه دوز» به کارگردانی رحمت امینی دوشنبه سوم تیرماه با حضور عموزاده مرحوم کمال الوزاره محمودی در یکی از فروشگاه های کتاب شهر تهران رونمایی شد.

به گزارش واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، پوستر نمایش «استاد نوروز پینه دوز» با طراحی سارا عبدالمالکی دوشنبه سوم تیرماه  با اجرای یک طرح ابتکاری جالب توجه از سوی گروه اجرایی در حضور کیومرث محمودی عموزاده مرحوم کمال الوزاره محمودی از نمایشنامه نویسان برجسته دوران مشروطیت و از فعالان حوزه نشر در فروشگاه کتاب ایران واقع در بازار کتاب ایران رونمایی شد.

نمایشنامه استاد نوروز پینه دوز که در سال ۱۲۹۸ با مضمونی انتقادی اجتماعی توسط مرحوم کمال الوزاره محمودی  نوشته شده است ، قرار است در صدمین سالگرد نگارش این نمایشنامه ایرانی از روز یکشنبه ۹تیرماه ساعت ۲۰:۳۰  به کارگردانی رحمت امینی در تالار قشقایی تئاترشهر روی صحنه برود.

نوید جهانزاده، سارا الهیاری، آیلار نوشهری، مرتضی نجفی، رضا دشتکی، رها آرشید، دلارام ترکی، سحر آقاسی، رامین خطیب، هیوا امینی، عرفان معصومی بازیگران این اثر نمایشی هستند این در حالی است حامد مکملی بازنویس و فرزاد برهمن، آرزو لشگری، سمیه شوقیان، مهدی نامجو اعضای گروه موسیقی  این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و کانال تلگرام Tehran_city_theater@ مراجعه کنید.




نظرات کاربران