در حال بارگذاری ...
با تداوم اجرای نمایش «فرشته تاریخ»؛

سه نمایش جدید هفته جاری در تئاتر شهر روی صحنه می روند

نمایش «فرشته تاریخ» به کارگردانی محمد رضایی راد در حالی به اجراهای خود ادامه می دهد که سه اثر نمایشی جدید از این هفته در تالارقشقایی و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر اجراهای خود را آغاز می کنند.

به گزارش واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، نمایش «فرشته تاریخ» به کارگردانی محمد رضایی راد در حالی به اجراهای خود در تالار چهارسو ادامه می دهد که سه اثر نمایشی جدید از این هفته در تالارقشقایی و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر اجراهای خود را آغاز می کنند.

«بانوی آوازخوان» نوشته وجدی معووض عنوان تازه ترین اثر نمایشی به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی است که از روز یکشنبه نهم تیرماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود. در این اثر نمایشی که تا روز 18 مرداد ماه  ساعت 18:30 به مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان پذیرای مخاطبان است سیما تیرانداز، فرناز رهنما، سام کبودوند، محمد صدیقی مهر به عنوان بازیگر حضور دارند.

در همین تالار نیز نمایش جدید دیگری با عنوان «استاد نوروز پینه دوز» نوشته میرزا کمال الوزاره محمودی و کارگردانی رحمت امینی از روز یکشنبه 9 تیر ماه تا روز جمعه 18 مرداد ماه ساعت 20:30 با مدت زمان 75 دقیقه و قیمت بلیت 30 تا 40 هزار تومان روی صحنه می رود. نوید جهانزاده، سارا الهیاری، مرتضی نجفی، آیلار نوشهری، رضا دشتکی، رها آرشید، هیوا امینی، عرفان معصومی، رامین خطیب، دلارام ترکی و سحر آغاسیبازیگران این نمایش هستند.

نمایش «آب و دیگران» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا ناصحی نیز عنوان تازه ترین نمایش کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر است که بعد از مدت ها توقف فعالیت های این تالار از روز یکشنبه 9 تیرماه ساعت 18 با قیمت بلیت 15 هزار تومان و مدت زمان 45 دقیقه اجرای خود را آغاز می کند. در این نمایش علیرضا ناصحی، هما خداجوی، مرجان نامور آزاد، فرشاد فرهادپور، مرتضی فرجی و مرتضی حسینی  به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «فرشته تاریخ» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضایی راد نیز که از هفته گذشته اجراهای خود را در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر آغاز کرده بود، این هفته نیز به اجراهای خود در این تالار ادامه می دهد. این نمایش با بازی  میلاد رحیمی، رضا بهبودی، باران کوثری، میلاد شجره، سینا کرمی ، سینا بالاهنگ، رزیتا علیزاده، فرنوش نیک‌اندیش، داوود پژمان فر، جاوید قائم مقامی، ستاره بذرافشان، سعیده فاضلی ، ابوالفضل ابهر هر روزغیر از شنبه ها ساعت 19:30 با مدت زمان 180 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان  میزبان مخاطبان خواهد بود.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و کانال تلگرام Tehran_city_theater@ مراجعه کنید.




نظرات کاربران