در حال بارگذاری ...
در گفتگو با کامران شهلایی مطرح شد؛

دغدغه هایی که «آدم ها، قصه ها و آوازها» را به تئاتر شهر برد

نویسنده و کارگردان نمایش «آدم ها، قصه ها، آوازها» با اشاره به تجربیات خود در به صحنه بردن این اثر نمایشی از همکاری با رسول نجفیان بازیگر و خواننده پیشکسوت کشورمان سخن گفت.

به گزارش واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، کامران شهلایی طراح، نویسنده و کارگردان نمایش «آدم ها، قصه ها، آوازها» که این روزها در کافه تریای تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر است با اشاره به انگیزه ها و دغدغه های خود برای اجرای این نمایش بیان کرد: کارگردانی نمایش «آدم ها، قصه ها، آوازها» برای من تجربه بی نظیری بود که قطعا آن را به عنوان یکی متفاوت ترین تجربه هایم در عرصه نویسندگی و کارگردانی می دانم چرا که  هم برای خودم دربرگیرنده نکات آموزنده ای بود و هم توانستم با طیف دیگری از مخاطبان تئاتر مواجه شوم که قطعا انگیزه من را برای طراحی آثار نمایشی این چنین مضاعف کردند.

وی افزود: در همین چند روزی که از اجرای عمومی نمایش گذشته تماشاگران زیادی بودند که استقبال خوبی کردند به طوری که خیلی از آنها در گفتگو با من اعلام می کردند که دفعه بعد حتما همراه خانواده های خود به تئاتر شهر مراجعه خواهند کرد. اتفاقا همین موضوعات است که کارگردانی این نمایش را برای من تبدیل به یک تجربه متفاوت کرده و فضایی را فراهم آورده که از شرایطی نزدیک تر با نوع تعامل تماشاگر و اثر رو به رو شوم.

شهلایی گفت: یکی از نکته های بسیار مهمی که در اجرای این اثر نمایشی به من کمک کرد همراهی بسیار ارزشمند آقای رسول نجفیان بود که در تعامل کامل همراه با متن اجرایی و گروه کنار ما بودند و کاری کردند که من از حضور این هنرمند بزرگ به موثرترین شکل ممکن استفاده کنم. به هر حال نمایش «آدم ها، قصه ها، آوازها» برای من یک دغدغه بود که می خواستم آن را در یک محیط کافه ای اجرا کنم. قطعا هم می توانستم شرایطی را ایجاد کنم که نمایش را در یک تالار روی صحنه ببرم اما مهم برایم این بود که در چنین محیطی با قضاوت مخاطبان رو به رو شوم که قطعا می تواند برای یک هنرمند اهل تئاتر شرایط متفاوتی باشد.

نمایش - موسیقی «آدم ها، قصه ها و آوازها» به کارگردانی کامران شهلایی و بازی رسول نجفیان ساعت 20 در کافه تریای تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان است.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و کانال تلگرام Tehran_city_theater@ مراجعه کنید.




نظرات کاربران