در حال بارگذاری ...
امین عظیمی خبر داد:

فراخوان کارگاه نمایش تئاتر شهر تا یکم شهریور تمدید شد

فراخوان اجرا-پژوهش‌های کارگاه نمایشِ مجموعه تئاتر شهر برای دعوت مضاعف از دانشجویان و فارغ التحصیلان خلاق حوزه تئاتر تا یکم شهریور سال جاری تمدید شد.

به گزارش واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاترشهر، امین عظیمی مدیر واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاترشهر ضمن اشاره به فرصتی که برای اجرا در کارگاه نمایش برای گروه های خلاق حرفه ای و دانشجویی در قالب رویکردی آکادمیک بوجود آمده است گفت: نگاه مجموعه تئاتر شهر مبتنی بر ایجاد فرصت های اجرایی و پژوهشی برای گروه های مستعد و جوان است. از همین رو در ابتدای مرداد فراخوان رویدادهای اجرایی پژوهشی کارگاه نمایش منتشر شد تا گروه های علاقه مند در ۴ قالب «تئاتر – جستار»، «اجرای صحنه ای»، «گفتار مختصر تجربی» و همچنین برگزاری «کارگاه کوتاه مدت آموزشی»، سالن کارگاه نمایش را به یک مرکز تجربیات زیبایی شناسانه و خلاق اجرایی بدل کنند.

عظیمی ضمن اشاره به دریافت بیش از ۳۷ درخواست و طرح در فرصت یک ماهه فراخوان افزود: چون مخاطب اصلی این رویدادها دانشجویان هستند و کم کم به فصل فعالیت دانشگاه نزدیک می شویم، زمان حضور در این فراخوان را برای یک هفته یعنی تا ۱ شهریور تمدید کردیم تا برنامه اجرایی کارگاه نمایش را تا پایان سال جاری بر این اساس تنظیم کنیم.

در این فراخوان که نسخه اصلی آن در وبسایت و کانال تلگرام مجموعه تئاتر شهر قابل دسترسی است علاقه مندان می توانند در چارچوب موضوعاتی همچون: «تئاتر مستند»، «تئاتر و تکنولوژی»، «تئاتر میان رشته ای» و مفهوم «حضور در هنرهای اجرایی»، فرم تکمیل شده پروپوزال پیشنهادی که به این خبر پیوست شده است را  به آدرس الکترونیکی  Tehran.citytheater@gmail.com  ارسال کنند.

نتایج قطعی و آثار منتخب حداکثر تا تاریخ  ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ اعلام خواهد شد.




نظرات کاربران