در حال بارگذاری ...
اجراهای جدید به تئاتر شهر آمدند

روایت مستند اتوبوس مرگِ دانشجویان در کارگاه نمایش

با پایان گرفتن چند اثر نمایشی در تالار سایه و کارگاه نمایش، برنامه جدید تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در هفته جاری اعلام شد.

به گزارش واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش، برنامه جدید تالارهای نمایشی مجموعه تئاترشهر طی هفته جاری در حالی اعلام شد که نمایش «ستاره شناس» به کارگردانی اصغر نوری در تالار سایه و نمایش های  «باد که می نویسد» به کارگردانی سیاوش جامع و «آنکس که نیامده می داند» به کارگردانی ژاله کاظمی در کارگاه نمایش به اجرای خود پایان دادند.

کارگاه نمایش میزبان یک تئاتر مستند در مورد حادثه ی سقوط اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد به نام «رویاهای دم صبح» به نویسندگی لیلی عاج و کارگردانی بهاره مشیری خواهد بود که از روز یکشنبه هفتم مهر ساعت 18 به مدت زمان 50 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان روی صحنه خواهد رفت . بهاره مشیری و حدیثه سادات حسینی بازیگران این نمایش هستند.

همچنین نمایش «آرش» به نویسندگی و کارگردانی گلچهر دامغانی و بازی  امیر محمدی، منصور نصیری، اروین گالستیان، حامد فعال، میرحسین نونچی، بیاینا محمودی، عرفان رحیمی، پریسا خواجه دهی، مجید عراقی، شیدا مقصودلو راد، امیر ستاری تا روز نوزدهم مهر ساعت 17:30 به مدت زمان 75 دقیقه و قیمت بلیت 35 هزار تومان در تالار چهارسو به اجرای خود ادامه می دهد.

نمایش «رگ» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی و بازی برزو ارجمند، وحیدآقاپور، عرفان ابراهیمی، محسن بهرامی، بهناز بستان دست، الهه شه پرست، هلن بهرامی ساعت 19:30 به مدت زمان 90 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان تا روز نوزدهم مهر در تالار چهارسو میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

دیگر اجراهای جدید سالن سایه ی مجموعه ی تئاتر شهر به زودی معرفی خواهد شد.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و کانال تلگرام Tehran_city_theater@ مراجعه کنید.




نظرات کاربران