در حال بارگذاری ...
همزمان با سوگواری روزهای پایانی ماه صفر

نمایش های تئاتر شهر از پنجم تا هشتم آبان ماه به صحنه نمی روند

همزمان با فرا رسیدن سوگواری روزهای پایانی ماه صفر تمامی نمایش های به صحنه رفته در تالار های مختلف مجموعه تئاتر شهر روزهای پنجم تا هشتم آبان ماه اجرا نمی شوند.

به گزارش واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) تمامی نمایش های به صحنه رفته در تالار های مختلف مجموعه تئاتر شهر از روز یکشنبه پنجم تا پایان روز سه شنبه هشتم آبان ماه  اجرا نمی شوند.

با توجه به تعطیلات اعلام شده، شروع مجدد اجراهای نمایش «جنگنامه غلامان» به کارگردانی محسن حسینی بنا به درخواست گروه اجرایی روز جمعه دهم آبان ماه اعلام می شود.

هم اکنون نمایش های «جنگنامه غلامان» به کارگردانی محسن حسینی در تالار قشقایی، «تالاب هشیلان» به کارگردانی نوشین تبریزی در تالار قشقایی، «روایت فرزانه از جمعه 14 آبان » به کارگردانی محمد زیگساری در تالار سایه، «سرزمین پدری» به کارگردانی محمد قاسمی در تالار سایه و «نیست» به کارگردانی حُسنیه زاهدی در کارگاه نمایش روی صحنه هستند.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و کانال تلگرام Tehran_city_theater@ مراجعه کنید.

 




نظرات کاربران