در حال بارگذاری ...
از سوی واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش؛

برنامه جدید تالارهای نمایشی تئاتر شهر اعلام شد

تازه ترین برنامه تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که چند نمایش در تالارهای مختلف این مجموعه اجراهای خود را آغاز کردند.

به گزارش واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاترشهر، «سگدو» عنوان نمایشی به نویسندگی محمد چرم شیر و عباس غفاری است که از روز شانزدهم آبان ماه در تالار سایه به صحنه رفته است. این نمایش هر روز غیر از شنبه ها ساعت 18 با مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 35 هزار تومان میزبان علاقه مندان تئاتر است. مرتضی آقا حسینی، زهره رستمی، محمدرضا صولتی، سروش طاهری، آیه کیان پور بازیگران این نمایش هستند.

در همین تالار نمایش جدید دیگری با نام «پارتی» به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی از روز نوزدهم آبان ماه به صحنه می رود. در این نمایش که هرروز ساعت 20 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 35 هزار تومان پذیرای دوستداران تئاتر است، مهسا باقری، شقایق پور حمدی، مسعود روستا، محمد عسگری، شیوا مکی نیان و علی نجفی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در کارگاه نمایش نیز نمایش جدید دیگری با عنوان «هیچکس رو محکم بغل نکن» به نویسندگی محمد جواد سجادی و فاطمه کاظمی و کارگردانی محمد جواد سجادی از روز شانزدهم آبان ماه به صحنه رفته است. در این اثر نمایشی که هر روز ساعت 18 به مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان روی صحنه می رود، ابوالفضل صفوی، فاطمه کاظمی و عرفان آیتی به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «برگشتن» به نویسندگی خیرالله تقیانی پور و کارگردانی حسین مسافرآستانه نیز که از روز هشتم آبان ماه در تالار چهارسو اجرای خود را آغاز کرده تا روز بیست و نهم آبان ماه ساعت 19:30 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان به اجرای خود ادامه می دهد. فرید قبادی، شیرین بینا، مجید رحمتی، علی غابشی، فاطمه رادمنش، ابتسام بغلانی، ماهان عابدی، طاها عابدی و پونه شاملو بازیگران این نمایش هستند.

نمایش «جنگنامه غلامان» به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی محسن حسینی نیز که از روز هجدهم آبان ماه در تالار قشقایی روی صحنه رفته تا روز بیست و چهارم آبان ماه به اجرای خود در این تالار ادامه می دهد. در این نمایش که هر روز ساعت 18 با مدت زمان 80 دقیقه و قیمت بلیت 35 هزار تومان اجرا می شود مرجان صادقی، فاطمه صارمی، الهه مونسی، شقایق سرسختی، مریم آشوری و لیلی جنیدی به عنوان بازیگر حضور دارند.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و کانال تلگرام Tehran_city_theater@ مراجعه کنید.




نظرات کاربران