در حال بارگذاری ...
به میزبانی تالار مشاهبر تئاتر شهر؛

رشد اقتصادی تئاتر بدون اتکا به حمایت‌های دولتی بررسی می‌شود

حسین پاکدل، کیومرث مرادی و حمیدرضا ششجوانی در «سه‌شنبه‌های پژوهشی تئاتر»، چگونگی رشد اقتصادی تئاتر بدون اتکا به حمایت‌های دولتی را بررسی می‌کنند.

به گزارش واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، حسین پاکدل، کیومرث مرادی و حمیدرضا ششجوانی در «سه‌شنبه‌های پژوهشی تئاتر»، چگونگی رشد اقتصادی تئاتر بدون اتکا به حمایت‌های دولتی را بررسی می‌کنند.موضوع هفتمین نشست از دور اول نشست‌های تخصصی دفتر پژوهش و انتشارات این اداره‌کل، «چگونگی رشد اقتصادی تئاتر بدون اتکا به حمایت‌های دولتی» است.
مهمانان این نشست از سری نشست‌های «سه‌شنبه‌های پژوهشی تئاتر»، حسین پاکدل (بازیگر و کارگردان)، کیومرث مرادی (کارگردان و مدرس) و حمیدرضا ششجوانی (مترجم، مدرس و پژوهشگر اقتصاد فرهنگ و هنر) هستند.
«سه‌شنبه‌های پژوهشی تئاتر» با کارشناسی سیدجواد روشن به صورت ماهانه در مجموعه‌ تئاترشهر برگزار می‌شود که در این ماه به علت تقارن با شهادت حضرت فاطمه (س)، تعطیلی مجموعه‌ تئاترشهر و همچنین آغاز جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، استثناء در روز دوشنبه برگزار خواهد شد.
نشست «چگونگی رشد اقتصادی تئاتر بدون اتکا به حمایت‌های دولتی» روز دوشنبه ۷ بهمن‌ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در سالن مشاهیر مجموعه تئاترشهر برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.




نظرات کاربران