در حال بارگذاری ...
اجراهای تئاتر ملل با «سکوت» آغاز می‌شود

در چهارمین روز از جشنواره تئاتر فجر چه می‌گذرد؟

چهارمین روز از سی و هشتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر با آغاز اجراهای بخش تئاتر ملل همزمان می‌شود.

به گزارش واحد ارتباطات، آموزش و پژوهشی مجموعه تئاتر شهر به نقل از  ستاد خبری سی ‌و‌ هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، یکشنبه ۱۳ بهمن در چهارمین روز از سی‌و‌هشتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر، نمایش «بیگانه در خانه» از بخش مسابقه تئاتر صحنه‌ای به کارگردانی محمد مساوات ساعت ۱۹ در تالار اصلی مجموعه‌ تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.
نمایش «متساوی‌الساقین» نیز در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار چهارسو‌ی مجموعه‌ تئاتر شهر اجرا می‌شود.
تالار سایه این مجموعه نیز برای ساعت‌های ۱۷ و ۱۹ میزبان نمایش «خوابگرد» به کارگردانی امیر کلهری‌پور است. نمایش «ستاره شناس» نیز ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به نمایش در‌می‌آید.
تالار مولوی در دو سانس ۱۷ و ۱۹ از نمایش «است» به کارگردانی پرنیا شمس میزبانی می‌کند.
تماشاخانه‌ ایرانشهر برای ساعت‌های ۱۷ و ۲۰ نمایش «باق وحش» به کارگردانی امیر بهاور اکبرپور دهکردی را در برنامه اجرای خود در دستور کار دارد. در تالار استاد سمندریان همین تماشاخانه نیز نمایش «ژنتیک...» به کارگردانی مهسا غفوریان در سانس های 18 و 20:45 اجرا می‌شود.
تماشاخانه‌ سرو نیز برای ساعت ۱۸ نمایش «زندگی با طعم خردل» به کارگردانی سعید نجفیان را در برنامه دارد.
در بخش «به علاوه‌ ‌فجر»، نمایش «کاش چشم نمی‌دید» به کارگردانی فرزاد لباسی ساعت 19 در تماشاخانه‌ ایران تماشا اجرا می‌شود. «قطع دست در اسپوکن» عنوان نمایشی است که به کارگردانی احمد بیستونی در خانه‌ نمایش مهرگان در سانس 21 به صحنه می‌رود. نمایش «والس تصادفی» به کارگردانی محمدحسین صادقی‌زاده مقدم ساعت 17:30 در تماشاخانه‌ دیوار چهارم اجرا می‌شود. همچنین نمایش «۱۲ روز» به کارگردانی علی بیگدلی ساعت 17 در تماشاخانه‌ شانو به صحنه می‌رود.
نمایش محیطی «بیا جلوتر» به کارگردانی سجاد باقری نیز ساعت 21 در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می‌شود.

در بخش نمایش‌های خیابانی نمایش «بی‌پیش بی‌اجاره» به کارگردانی میثم سرآبادانی ساعت 16 در محوطه‌ تئاتر شهر اجرا می‌شود. ساعت ۱۶:۳۰ نیز نمایش «صد سال به این سال‌ها» به کارگردانی نجمه مهرابی خوزانی نیز در این محوطه اجرا می‌شود. نمایش‌های «شال برون» به کارگردانی امیر امینی و «تنها یک زمین داریم» تولید بازار بزرگ ایران به ترتیب ساعت ۱۷ و ۱۷:۳۰ در محوطه‌ مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.
در محوطه‌ خانه‌ هنرمندان ایران هم نمایش «زینب پاشا» به کارگردانی مهدی صالحیار ساعت ۱۷ اجرا می‌شود.
ساعت ۱۰:۳۰ و ۱۱ نیز به ترتیب نمایش‌های «صد سال به این سال‌ها» به کارگردانی نجمه مهرابی خوزانی و «شال برون» به کارگردانی امیر امینی در ایوان انتظار متروی میدان ولیعصر اجرا می‌شوند.
نمایش چیدمان اجرا «اکسیر» با طراحی علی کاظمی در ساعت‌های 16، 16:30، 17، 17:30، 18 در موسسه فرهنگستان صبا اجرا خواهد شد.
نمایش «سکوت» به کارگردانی پاول ژو کوتاک از لهستان، ساعت ۱۸ در پارکینگ تالار وحدت اجرا خواهد داشت.
سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند تا 21 بهمن در حال برگزاری است.




نظرات کاربران