در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با رونمایی از پوستر نمایش؛

مسعود کیمیایی «سه‌شنبه‌های لعنتی» را افتتاح می‌کند

آیین افتتاحیه نمایش «سه شنبه های لعنتی» به کارگردانی محمد مهدی خاتمی روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه با حضور مسعود کیمیایی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

به گزارش واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر،آیین افتتاحیه نمایش «سه شنبه های لعنتی» به کارگردانی محمد مهدی خاتمی روز یکشنبه 27 بهمن ماه با حضور مسعود کیمیایی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود. این در حالی است که همزمان با آغاز اجرای نمایش از پوستر نمایش به طراحی جواد عزتی نیز رونمایی شد.

نمایش«سه شنبه‌های لعنتی» که روایت فروپاشی یک خانواده محترم را به تصویر می‌کشد. تازه‌ترین تولید گروه تئاتر «خرداد» به نویسندگی و کارگردانی محمدمهدی خاتمی، تهیه‌کنندگی محسن زارع اشکذری و سرمایه گذاری آوینا کاویانی است.

در نمایش«سه‌شنبه‌های لعنتی» به ترتیب حروف الفبا، محسن افشار، مانلی حسین پور، سروش طاهری، شهرام مسعودی، اتابک نادری و نسرین نکیسا به‌عنوان گروه بازیگران به روی صحنه خواهند رفت.
نمایش «سه‌شنبه‌های لعنتی» بهمن و اسفند ۹۸ ساعت ۱۹:۴۵ در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خواهد بود و تماشاگران محترم می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش  و حضور در آئین افتتاح آن به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com مراجعه کنند.




نظرات کاربران