در حال بارگذاری ...
سعید اسدی:

پاکسازی تئاتر شهر برای حفظ سلامتی کارکنان است - اطلاعی از زمان بازگشایی سالن ها نداریم

مدیر مجموعه تئاتر شهر عنوان کرد: بخشی از همکاران ما به دلیل فعالیت های اداری، این مدت در مجموعه رفت و آمد دارند و ما نیاز داریم هر چند وقت یک ضدعفونی کامل برای حفاظت از سلامتی شان انجام دهیم.

بیش از دو ماه از تعطیلی سالن های نمایشی در تهران و دیگر سالن ها به دلیل شیوع ویروس کرونا می گذرد اما هنوز برنامه دقیق و مدونی برای ماه های آتی تئاتر ریخته نشده است. گمانه زنی ها منبی بر این است که سالن ها پس از ماه مبارک رمضان بازگشایی خواهند شد. در این فاصله برخی سالن ها متبادر به ضدعفونی و تمیزکاری کرده اند به طور مثال روز گذشته مجموعه تئاتر شهر توسط نیروهای هلال احمر ضدعفونی شد.

سعید اسدی مدیر مجموعه تئاتر شهر ، قلب تپنده سالن های نمایشی تهران در گفت و گو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس درباره احتمال بازگشایی سالن های تیاتر شهر عنوان کرد: بله روز گذشته از سوی دوستان ما در هلال احمر سالن های مجموعه، لابی ها و بخش های مختلفی که همکاران رفت و آمد دارند ضد عفونی شد. 

وی افزود: البته این نخستین باری نیست که در این مدت چنین اتفاقی می افتد. با این حال باید بگویم که مشغولیت کارکنان تئاتر شهر و ضدعفونی مجموعه، به معنی آغاز اجراها و کارها نیست.

وی در ادامه افزود:  با توجه به نظرسنجی هم که اخیرا انجام شد ، فعلا شرایط تئاتر مشخص نیست و آخرین مکان هایی که باز خواهد شد ، احتمالا همین سالن های تئاتر و سینما است و هیچ تخمین و تضمینی هم نمی‌توان درباره آن زد که چه زمانی اجراها آغاز می شود. ما هم تابع دستورات ستاد ملی کرونا هستیم.

اسدی اظهار داشت : بهرحال همکاران ما در موسسه تردد دارند و بخش اداری ما تا حدودی طبق دستورالعمل سالن های دولتی فعال است و ارتباطی به بازگشایی سالن ها ندارد.

مدیر مجموعه تئاتر شهر توضیح داد: بنابراین در هر مکانی که کارکنان در مجموعه تردد دارند ، نیاز به ضدعفونی داریم تا مشکلی ایجاد نشود .

اسدی با اشاره به آمادگی همیشگی برای بازگشایی مجموعه گفت: سلامتی هر یک از همکاران ما آنقدر برای ما اهمیت دارد که تا جای ممکن سالن ها، حتی نظافت های معمول، با مواد ضدعفونی صورت می گیرد تا خدایی نکرده بچه ها دچار ویروس نشوند و اتفاق ناخوشایندی برایشان می‌افتد.

وی در پایان درباره بازگشایی سالن ها گفت: هنوز اطلاعی از این امر نداریم و منتظر اعلام ستاد ملی کرونا هستیم.

منبع: فارس

 




نظرات کاربران